پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | هفته دوازدهم لیگ یک کشور لیگ بدون مس کرمان

هفته دوازدهم لیگ یک کشور لیگ بدون مس کرمان





۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱

هفته دوازدهم لیگ یک کشور
لیگ بدون مس کرمان

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز در غیاب تیم مس کرمان که در جام حذفی میهمان استقلال تهران است با انجام 5 بازی آغاز می شود. در بازی های امروز دو تیم خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد به مصاف هم می روند،
تیم خرم آبادی که با هدایت داوود حقدوست عملکرد خوبی در هفته های اخیر داشته است در هفته گذشته موفق شد در یک دیدار خارج از خانه با حساب یک بر صفر تیم بحران زده فجر سپاسی را شکست دهد، ضمن اینکه تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در حالی که دو شکست متوالی را تجربه کرده بود، موفق شد در خانه تیم قعر جدولی استقلال اهواز را با چهار گل در هم بکوبد.
تیم میزبان با دوازده امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد، تیم مهمان نیز از مجموع بازی هایی که برگزار کرده است شش پیروزی، سه تساوی و دو شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و با بیست و یک امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.
خیبری ها که در چهار بازی گذشته شکستی نداشته اند و سه پیروزی و یک تساوی را بدست آورده اند بسیار امیدوار هستند در این هفته نیز بتوانند مقابل حریف قدرتمند خود نتیجه خوبی را بدست آورند و روند رو به رشد خود را ادامه دهند در مقابل آبی پوشان سیرجانی نیز که در این فصل و تا بدین جای کار عملکرد بسیار خوبی داشته اند برای کسب سه امتیاز و باقی ماندن در جمع تیم های مدعی صعود به مصاف حریف خود می روند.
تقابل روزبه سینکی سنگربان کنونی تیم خیبر خرم آباد با هم تیمی های سابق خود در تیم گل گهر از یک طرف و از طرف دیگر تقابل حمید گلزاری هافبک تیم گل گهر با تیم سابق خود نیز می تواند از نکات جالب توجه این دیدار باشد. تیم گل گهر اگر بتواند در این دیدار خارج از خانه تیم پیروز میدان باشد در صورت نتیجه نگرفتن سایر بالانشینان می تواند به صدر جدول راه یابد.
در دیگر بازی این هفته دو تیم مس رفسنجان و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهدای شهر رفسنجان به مصاف هم می روند.
نارنجی پوشان رفسنجانی که با هدایت میشو کریستیوویچ در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب کرده است و هم اکنون با8 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد، هفته گذشته و در خارج از خانه مقابل تیم مدعی اکسین البرز با نتیجه یک بر یک متوقف شد، تیم ایرانجوان بوشهر نیز در خانه مقابل تیم پارس جنوبی جم با حساب دو بر یک شکست خورد و با 11 امتیاز در مکان 14 جدول رده بندی قرار دارد.
مسی ها که در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته اند و نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند در اندیشه تداوم این روند و نتیجه گیری در این بازی خانگی هستند، تیم ایرانجوان بوشهر نیز که بدون بازیکنان غیر بومی خود راهی رفسنجان شده است بدنبال کسب حداقل امتیاز از این دیدار خارج از خانه است.
تیم فوتبال مس رفسنجان در صورت پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه تیم ایرانجوان در رده چهاردهم را تصاحب کند اما تیم ایرانجوان بوشهر در صورت کسب سه امتیاز و نتیجه نگرفتن سایر رقبا می تواند دو پله صعود را در جدول رده بندی تجربه کند.
در سایر بازی های امروز فولاد یزد با راه‌آهن تهران – سپیدرود رشت با نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم با فجرسپاسی شیراز به مصاف هم می روند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *