سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۵ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

پدافند غیرعامل در دستور کار گل گهر است
ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد. در پیام او آمده است: «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود. (مقام معظم رهبری)
پدافند غیرعامل به‌عنوان یک اصل مهم و تأثیرگذار در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی همواره باید در دستور کار هر سازمانی باشد که به‌واسطه آن موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و ارتقاء پایداری ملی شود. پدافند غیرعامل دژ محکم و استواری است که با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل کاهش داد. این‌جانب به‌نوبه‌ی خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل (۲ الی ۸ آبان ماه) به همه همکاران و فعالین پرتلاش در این بخش، امید آن دارم که ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل در مورد طرح‌های حساس و حیاتی به‌ویژه در میان معاونین و مدیران سطوح مختلف شرکت‌های فعال در منطقه معدنی و صنعتی گل گهر و اجرای طرح‌ها و اقدامات در این حوزه از اولویت‌هایی است که باید موردتوجه قرار گیرد. پدافند غیرعامل باهدف کاهش آسیب‌پذیری ، ارتقاء آستانه پایداری کارکنان و تداوم خدمات ضروری و تأمین نیازمندی‌ها در شرایط بحران همواره در دستور کار مدیران مرتبط بوده و هست و تاکنون اقدامات مؤثری در اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در منطقه گل گهر انجام‌شده است که این فعالیت‌ها قابل‌تقدیر و ستایش است. با گرامیداشت این هفته مهم ، خدمات همه تلاشگران این عرصه جهاد خاموش را ارج می‌نهم و به تدوین راهبردها و درایت دولت تدبیر و امید درود می‌فرستم که با ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه و با گفتمان صیانت از حقوق شهروندی بستر امنیت پایدار را که از اهداف مهم پدافند غیرعامل است فراهم آورده و زمینه نشاط اجتماعی و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را سرلوحه و وجهه همت خود قرار داده است.»

رفع تصرف از اراضی دولتی در رفسنجان
علی عباسی پور رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان اعلام کرد: «در تاریخ 4 آبان 95 و در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور مأمورین نیروی انتظامی و عوامل حفاظت از اراضی دولتی نسبت به رفع تصرف 585 مترمربع از اراضی دولتی پلاک 1915 و 1916 اصلی از بخش 9 کرمان واقع در بلوار امام علی شهر رفسنجان اقدام گردید.»

بیشترین آتش‌سوزی‌های کرمان مربوط به
مراکز پسماند
بیشترین آتش‌سوزی‌های مهر امسال در کرمان مربوط به مراکز پسماند و سپس منازل مسکونی است. علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 354 مورد حریق وامداد و نجات به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در مهر امسال خبر داد. وی گفت : «طی مدت یادشده در مجموع 144 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد 52 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 14 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 21 مورد مربوط به منازل مسکونی، 38 مورد مربوط به جنگل و درختان، 17 مورد مراکز تجاری و 2 مورد ادارات دولتی بوده است.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *