پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دبیرکل حزب اتحاد ملت: روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان است

دبیرکل حزب اتحاد ملت: روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان است





۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵

دبیرکل حزب اتحاد ملت:
روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان است
ایلنا نوشت: دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: وقتی آلترناتیوی برای آقای روحانی نداریم چطور می‌توانیم برای ایشان شرط بگذاریم؟ آقای روحانی رئیس جمهور است و مورد حمایت اصلاح‌طلبان است و مطرح کردن هر فرد دیگری غیرواقع بینانه است. البته اصلاح‌طلبان به هیچ وجه نباید از طرح مطالبات اصلاح طلبان فروگذاری کنند.
روحانی بیش از حد انتظار
خوب عمل کرده است
شکوری‌راد تصریح کرد: روحانی بیش از حد انتظار در شرایط فعلی، خوب عمل کرده است. هر کس که کاری برعهده می‌گیرد زمینه انتقاد از او وجود دارد اما انتقادات ما از روحانی در صورت بیان به معنای رویگردانی نیست. ما مطالبات را به ایشان یادآور می‌شویم. ایشان اگر بخواهند بار دیگر با رای بالا انتخاب شوند طبیعیست که به این مطالبات توجه کنند. ما مطالبات و پیشنهادهایی که وضع را بهتر کند به آقای روحانی می‌گوییم اما این مطالبات بعد از اعلام حمایت خواهد بود و به معنای شرط نیست.
هر کس بیشتر زحمت می‌کشد
کمتر به دنبال سهم است
او درباره سهم‌خواهی گروه‌های اصلاح‌طلب مثل حزب اتحاد از لیست انتخابات شورای شهر گفت: همیشه در کار اصلاح‌طلبی عده‌ای بیشتر زحمت می‌کشند و عده‌ای بیشتر به دنبال ادعا هستند. مدعیان به دنبال سهم بیشتر هستند اما کسانی که کار می‌کنند به جای سهم‌خواهی به دنبال تامین اهداف اصلاحات هستند. ما به ادعا‌ها توجه نمی‌کنیم و نگاه می‌کنیم که چه کسانی بیشتر اهداف اصلاح‌طلبانه را دنبال می‌کنند.
مدعیان فضا را مغشوش می‌کنند
شکوری راد تاکید کرد: مدعیان فضا را مغشوش می‌کنند و نباید با آن‌ها کلنجار رفت. افرادی که زحمت می‌کشند خود به خود در نتیجه نهایی کار تاثیرگذار خواهند بود و مطالبات این افراد در ‌‌‌نهایت برآورده خواهد شد. البته همیشه استثناء وجود دارد و ممکن است با افرادی مواجه شویم که از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کنند. باید مواظب بود این اتفاق نیفتند.
او تصریح کرد: برای تفکیک قائل شدن بین نیروهای متعهد و آزادی‌خواه و نیروهای سهم‌خواه نباید به ادعا و سر و صدای افراد توجه کرد و باید در عمل ثابت شود هر کس چکاره است. هر کس باید کار خود را درست انجام دهد و مردم خود آن را تشخیص می‌دهند. در دور قبلی انتخابات هم همین اتفاق افتاد. نتیجه کار خوب بود و در ‌‌‌نهایت افرادی انتخاب شدند که به تفکر اصلاح‌طلبی نزدیک بودند.
او در پاسخ به سوالی در باره اجتناب دکتر عارف از تشکیل حزب گفت: از دکتر عارف شنیدم که تا ده سال آینده حزب تشکیل نخواهند داد و مجموعه‌ای که در کنار ایشان فعالیت می‌کند نام حزب ندارد اما هم عرض سایرین فعالیت می‌کند و در مجموعه شورای عالی نیز تعداد قابل توجهی از مجموعه ایشان حضور دارند. دبیرکل حزب اتحاد ملت تصریح کرد: البته ما از این جهت نگرانی نداریم چون نیروهایی که در مجموعه دکتر عارف فعالیت می‌کنند به خط فکری رییس جمهور اصلاحات نزدیک هستند و هیچگونه نگرانی از جانب آنها نیست. نگرانی ما از احزاب و گروه‌هایی است که به صورت فردی اداره می‌شوند و هیچ وجه تمایز صنفی و گفتمانی با سایرین ندارند. در حالی که قرابت و همپوشانی زیادی بین نیروهای دکتر عارف با شورای مشورتی رییس جمهور اصلاحات وجود دارد. این‌ها با وجود اینکه عضو حزب اتحاد نیستند اما قرابت فکری بین آن‌ها و حزب اتحاد نیز دیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

رئیس انجمن متخصصین بهداشت حرفه‌ای مطرح کرد

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان «نور»:

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

صدای ما را بشنوید

فعالان محیط‌زیست در «دادگاه بین‌ آمریکایی» از تأثیر تغییراقلیم بر زندگی مردم می‌گویند

صدای ما را بشنوید

پلاستیک، آفتی برای حیات

شعار امسال روز زمین «متحد شدن برای آینده‌ای بدون پلاستیک» است

پلاستیک، آفتی برای حیات

نسخه پایداری در «کندوان»

معماری سنتی ایران چگونه به اقلیم توجه می‌کرد؟

نسخه پایداری در «کندوان»

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

در منطقه‌ای که فعالان محیط زیست خوزستان پیشنهاد تأسیس ژئوپارک داده‌اند، مجوز برداشت معدن صادر شد

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

فصل تعارض پلنگ در هرمزگان

گرمای تابستان در میناب،‌ طعمهٔ گوشتخواران وحشی این منطقه را کاهش می‌دهد

فصل تعارض پلنگ در هرمزگان

پلاستیک‌، فاجعه‌ای برای سلامتی و محیط‌زیست

پلاستیک‌، فاجعه‌ای برای سلامتی و محیط‌زیست

یوزپلنگ‌آسیایی؛ شکستی تمام‌ عیار؟

یوزپلنگ‌آسیایی؛ شکستی تمام‌ عیار؟

گرد مرگ بر «باغ عدن»

ناقوس مرگ تالاب‌هایی که میزبان نخستین تمدن‌ها بودند، به‌صدا درآمده است

گرد مرگ بر «باغ عدن»

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *