پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رییس جمهور عنوان کرد جذب سه میلیارد و 890 میلیون دلار پس از برجام

رییس جمهور عنوان کرد جذب سه میلیارد و 890 میلیون دلار پس از برجام





۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱

رییس جمهور عنوان کرد
جذب سه میلیارد و 890 میلیون دلار پس از برجام
رییس جمهور کشورمان روز گذشته در دیدار پرشور مردم استان مرکزی گفت: «بعد از برجام سه میلیارد و 890 میلیون دلار جذب کشور شده است، 133 طرح صنعتی داشتیم که 58 طرح آن بهره‌برداری شده است و 75 طرح در حال تکمیل برای بهره‌برداری است.» گزیده صحبت‌های حسن روحانی را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بخوانید:
برجام به معنای احقاق حقوق ملت ایران بود، برجام برای صادر کردن آب‌سنگین اراک بود، برای صادر کردن یو.اف.6 نطنز به کشورهای صنعتی جهان بود و برای این بود که در دنیای امروز بتوانیم آزادانه گاز، نفت، محصولات پتروشیمی و سایر میعانات را صادر کنیم.
آیا کسی در ایران هست که از احقاق حقوق ملت خوشحال نباشد و از تجارت با دنیا خرسند نباشد و آیا کسی هست که از باز شدن راه برای کشاورزی و صنعت خوشحال نباشد؟
آیا امروز در کشور ما کسی است که از لغو 6قطعنامه ظالمانه خوشحال نباشد؟ برجام پیروزی ملت ایران است، برجام پیروزی تدبیر مقام معظم رهبری است، برجام پیروزی مقاومت ده‌ساله و دوازده‌ساله ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه است.
ما باید امروز از فضای بعد از برجام استفاده کنیم همه سفرهایی که بعد از برجام انجام می‌گیرد برای رونق اقتصادی کشور است و برای آن است که در قاره‌های مختلف و سراسر جهان بتوانیم رونق جهانی، سرمایه‌گذاری در کشور و آوردن فناوری نوین را فراهم کنیم.
تنها در بخش صنعت و معدن و تجارت بعد از برجام یک میلیارد و 600میلیون سرمایه خارجی وارد کشور شده است . قراردادها منعقدشده است، طرح‌های اقتصادی ما نسبت به مدت مشابه دو برابر شده است.
زنجیری که روی پاهای اقتصاد ایران بود، مانع بود و امروز زنجیر نیست و باید حرکت کنیم، مانع اصلی برداشته‌شده روابط بانکی ما با دنیا برقرارشده و روزبه‌روز این روابط گسترده‌تر می‌شود.
غاصبی باغ ما را غصب کرده بود، غاصب را بیرون کردیم، درب باغ به روی مردم بازشده است، یک عده کودک به درب باغ آمده‌اند می‌گویند سیب و گلابی کجاست که ما میل کنیم، ما باغ را از دست غاصبان درآوردیم و درخت کاشته‌ایم و این باغ آماده باروری است و صبر برای باروری این باغ لازم نیست؟
کسانی که فکر می‌کنند با حرف‌های نادرست خود ملت ایران را مأیوس کنند در اشتباه و خطا به سر می‌برند.باید ادبیاتمان ادبیات امید، ادبیات انسجام، اتحاد و وحدت ملی باشد، نگذارید برخی گفتمان یاس و بدتر گفتمان فروپاشی مدیریت این ملت بزرگ را ترویج و تبلیغ کنند.
مردم بزرگ ایران بدانید آدم دروغگو انقلابی نیست، آدم فحاش انقلابی نیست، آنها که از یاس می‌گویند با انقلاب اسلامی ایران رابطه‌ای ندارند.
زمانی مسابقه برای فشار به ایران بود؛ امروز در دنیا برای ارتباط با ایران سبقت می‌گیرند.
آنها که تصور می‌کنند که در این کشور دو راه وجود دارد در خطا و اشتباه هستند، چرا که یک خط و یک رهبر و یک دولت بیشتر نداریم؛ در ایران مدیریت دوگانه وجود ندارد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *