پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در هفته یازدهم لیگ دسته یک ایران برد بی‌حرف و حدیث مس کرمان

در هفته یازدهم لیگ دسته یک ایران برد بی‌حرف و حدیث مس کرمان





۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱

در هفته یازدهم لیگ دسته یک ایران
برد بی‌حرف و حدیث مس کرمان

مس بالاخره برد شیرینی را به دست آورد و با کسب سه امتیاز بدون اما و اگر، تا رتبه 7 جدول رده بندی بالا آمد و طعم رتبه تک رقمی را برای اولین بار در لیگ امسال تجربه کرد. از هفته 11 لیگ دسته اول ایران عصر دیروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم های استان کرمان 7 امتیاز کسب کردند و به جایگاه خود را در لیگ سر و سامانی بخشیدند.
در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در حضور بیش از 800 تماشاگر و هوادار کرمانی مس کرمان میزبان فولاد یزد بود و در پایان موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. مس در این دیدار که با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداشوند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمد زنده روح، محسن دلیر( از دقیقه 70 مهدی دغاغله)، فرزاد حسینخانی، میلاد پور صف شکن( از دقیقه 65 مهدی تیکدری)، علیرضا قاسمی(از دقیقه 85 میلاد محمدی)، وحید اسماعیل بیگی و علی ابراهیمی بازی می کرد، سخت به دنبال کسب سه امتیاز بود و به همین دلیل نیز بازی را هجومی آغاز کرد اما کیفیت بد زمین و بازی سرد و کسل کننده دو تیم تا دقیقه 44 گلی در بر نداشت و در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، نفوذ علیرضا قاسمی از گوشه چپ با خطای محمدرضا قویدل، دروازه بان تیم فولاد متوقف شد و داور بازی هم نقطه پنالتی را نشان داد و احمد زنده روح بر خلاف حرکت دروازه بان حریف، گل اول این بازی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی سرمربی فولاد درهمان دقایق اول دست به دو تعویض زد تا تک گل خورده را جبران کند اما حرکت ترکیبی بازیکنان مس از سمت راست زمین حریف و ارسال خوب و زمینی زنده روح، محسن دلیر را در موقعیت خوب گل زنی قرار داد و این بازیکن هم با یک بغل پا دروازه یزدی ها را برای بار دوم گشود و مس با دو گل پیش افتاد. در ادامه بازیکنان دو تیم فرصت هایی برای گل زدن داشتند که هیچکدام به ثمر نرسید و این بازی با همان دو گل به پایان رسید.
در این بازی محمدرضا زینال خیری و محسن دلیر از مس و محمدرضا قویدل از فولاد یزد کارت زرد از داور دریافت کردند.
مس کرمان در این بازی نشان داد تا روند رو به رشدش ادامه دارد و اگر دچار حواشی نشود و وفاق و همدلی را بین خود بیشتر تقویت کنند می توان به آینده و روزهای روشن این تیم، امیدوار بود، هرچند کار سخت و طولانی و دشواری در پیش دارد. مس کرمان 10 آبان و در چارچوب جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.
محمود امیری، سرمربی فولاد در پایان این بازی گفت: از مهمان نوازی کرمانی ها تشکر می کنم. تیم ما بعد ازبازی با سپیدرود رشت تا چهارشنبه هیچ جلسه تمرینی برگزار نکرد و بچه ها بخاطر طلب شان تمرینات را تعطیل کرده بودند. بچه های تیم ما تا این هفته حتی یک ریال دریافتی نداشتند و فقط 20 میلیونی را که پاداش برد برابرآلمینیوم اراک بود بین 40 نفر تقسیم کردیم، با این حال از بچه ها متشکرم که جانانه بازی کردند در نیمه دوم بهتر از مس بودیم. ما اگر امکانات باشگاه مس را ما هم داشتیم، این نتیجه رقم نمی خورد.
منصور ابراهیم زاده ، سرمربی مس ضمن گلایه شدید از زمین ناهموار استادیوم باهنر گفت: روز به روز کیفیت این زمین کاسته می شود و بازی کردن در آن مشکل تر و برای تیم ما که روی زمینی کار می کند، بازی در این زمین دشوار و سخت است، با این حال ما روند رو به رشدمان را ادامه داده ایم و کسب 7 مساوی و یک باخت نشان مکی دهد ما در کارهای تدافعی خوب و در حمله خیلی خوب عمل نکردیم که این عیب باید برطرف شود.
وی از تبلیغات کم برای این بازی هم گفت و ادامه داد: کاش تبلیغات بیشتر و بهتری برای بازی های خانگی مس انجام می شد تا شاهد حضور بیشتری از هواداران و علاقمندان باشیم.
ابراهیم زاده در باره بازی هفته آینده مقابل استقلال در جام حذفی گفت: بازی با پرسپولیس و استقلال روش خاص خودش را دارد اما مهمترین چیز در این بازی نظم بازی است و ما با آنالیزهایی که از بازی استقلال داشتیم، مسلما با قدرت و انگیزه زیادی به میدان خواهیم رفت.
در دیگر بازی عصر دیروز گل گهر در ورزشگاه اختصاصی خود با 4 گل حریف اهوازی را رهسپار اهواز کرد و عقده های نبردن دو سه هفته اخیر را بر سر استقلا اهواز خالی کرد. تیم گل گهر که در این دیدار و در مجموع دو نیمه تیم برتر میدان بود و موقعیت های فراوانی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر صفر تیم بحران زده استقلال اهواز را از پیش روی بر دارد و پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه لازم و گلزنی، در این بازی به سه امتیاز دست یابد.
گل های تیم سیرجانی را در این دیدار ابتدا اکبر صغیری در دقیقه ۴۵ نیمه نخست و سپس مهرداد آوخ ۵۵، حمید گلزاری ۷۷ و ابوالفضل شهسواری ۸۴ به ثمر رساندند. گل گهر با این برد به رده سوم جدول صعود کرد.
مس رفستجان دیگر تیم استان کرمان که در البرز میهمان تیم اکسین این شهر بود و در پایان موفق شد با تساوی 1-1 این تیم مدعی را در خانه اش متوقف کند و با تک امتیاز شیرین به رفسنجان باز گردد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *