سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۵۱

در هفته تربیت بدنی ؛
مسابقات لیگ برتر راگبی کشور در کرمان برگزار شد
پنج شنبه هفته گذشته لیگ برتر 5 نفره راگبی کشور با شرکت 8 تیم و به میزبانی کرمان در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار شد .
پسران شیراز- کنگره 60-.باران گیلان- قم -خلیج فارس-.بازرگان شیراز- پارک تندرستی مشهد و ساسان کرمان تیم های شرکت کننده این مسابقات بودند.
در پایان این مسابقات کنگره 60 تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های بازرگانان فارس و پارک تندرستی مشهد مقام های دوم و سوم را کسب کردند.ضمن اینکه حسن قاسمی از تیم کنگره 60 به عنوان ستاره مسابقات و پیام عباسی بازیکن کرمانی به عنوان پر تلاش ترین بازیکن این مسابقات معرفی شدند.

مس کرمان
تیم 88 آسیا و 904 جهان
تیم مس کرمان در بین تیم‌های آسیایی که در این رنکینگ حضور دارند در رده‌ی هشتادو هشتم قرار دارد. همچنین تیم فوتبال مس کرمان در رنکینگ جهانی نیز در رده‌ی 904 جهان قرار دارد.
رنکینگ جهانی جدید تیم‌های فوتبال جهان اعلام شد و تیم مس کرمان نیز که سابقه‌ی حضور در یک دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در پرونده دارد، در بین تیم‌های باشگاهی جهان رتبه‌ی خود را دریافت کرد.
بر این اساس تیم مس کرمان با توجه به نتایج بین‌المللی خود تیم یازدهم ایران در جهان محسوب می‌شود.
تیم مس کرمان در بین تیم‌های آسیایی که در این رنکینگ حضور دارند در رده‌ی هشتادو هشتم قرار دارد. همچنین تیم فوتبال مس کرمان در رنکینگ جهانی نیز در رده‌ی 904 جهان قرار دارد.
در این رنکینگ تیم فوتبال پرسپولیس با 1509 امتیاز در مکان پانزدهم آسیا و اول ایران است. پس از این تیم، تراکتورسازی با 1507 امتیاز در رده شانزدهم قاره کهن و دومین تیم برتر ایران است. استقلال تهران هم با 1488 امتیاز در مکان بیست و یکم آسیا و سوم ایران قرار دارد. تیم فوتبال گوانگژو چین برترین تیم باشگاهی قاره کهن است.
در سطح جهان هم تیم‌های فوتبال بارسلونا، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس در رده‌های اول تا پنجم قرار دارند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *