پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اتاق اصناف شهرستان نرماشیر پلمپ شد

اتاق اصناف شهرستان نرماشیر پلمپ شد





۱ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۲۷

اتاق اصناف شهرستان نرماشیر پلمپ شد
ایسنا نوشت: فرماندار شهرستان نرماشیر از پلمپ اتاق اصناف این شهرستان بعد از تصویب در کمیسیون نظارت بر اصناف اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد. رضا مشکی گفت: در راستای تصویب پلمپ اتاق اصناف نرماشیر توسط این کمیسیون، فرماندار به‌عنوان رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان و در راستای اجرای قانون، مصوبه‌ای مبنی بر جلوگیری از ادامه فعالیت این نهاد صنفی را به دایره اماکن نیروی انتظامی ارجاع داد تا از ادامه فعالیت غیرقانونی اتاق اصناف ممانعت به عمل آید. وی در خصوص فعالیت‌های پیشین اتاق اصناف این شهرستان توضیح داد: در سال گذشته و پس‌ازآنکه در روند برگزاری انتخابات هیأت رئیسه اتاق شائبه‌هایی مطرح‌شده بود، ناظران کمیسیون استان به روند برگزاری انتخابات اعتراض کرده و خواستار لغو آن شده بودند.
مشکی تصریح کرد: بعد از مطرح‌شدن روند انتخابات در کمیسیون استانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، این کمیسیون با استناد به مواد قانونی و در تاریخ پنجم مهر سال 94 مصوبه ابطال انتخابات و ممانعت از ادامه فعالیت اتاق اصناف نرماشیر را صادر و به فرماندار وقت و رئیس کمیسیون نظارت شهرستان ابلاغ و خواستار اجرایی شدن مصوبه شد. وی ادامه داد: درهرصورت در سال گذشته نظر فرماندار وقت مبنی بر ادامه فعالیت این اتاق بوده که اخیراً موضوع مجدداً در کمیسیون نظارت استان مطرح شد و هفته گذشته رأی کمیسیون مبنی بر پلمپ و جلوگیری از فعالیت غیرقانونی اتاق تصویب شد.
فرماندار نرماشیر گفت: به همین منظور این رأی قانونی توسط کمیسیون نظارت شهرستان اجرایی و دفتر اتاق اصناف نرماشیر پلمپ شد. وی تصریح کرد: تأکید مجموعه مسئولین دولت تدبیر و امید در استان و شهرستان مبنی بر محور بودن قانون در فعالیت نهادهای صنفی و دولتی است و ما نیز همواره سعی می‌کنیم پاسدار قانون باشیم. مشکی خاطرنشان کرد: در همین راستا در تدارک برگزاری انتخابات اتاق اصناف نرماشیر با حضور تمامی صنوف و بازاریان شهرستان هستیم و امیدواریم به‌زودی با مشارکت مردم و صنوف مختلف شاهد راه‌اندازی این نهاد صنفی جهت پیگیری مشکلات و دغدغه‌های بازاریان محترم و مردم باشیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *