پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رفتن وزرای ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش قطعی شد معاونان، سرپرست شدند

رفتن وزرای ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش قطعی شد معاونان، سرپرست شدند





۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۱۸

رفتن وزرای ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش قطعی شد
معاونان، سرپرست شدند

پیام ما- رییس جمهور با قبول استعفای وزرای ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش، معاونان آن‌ها را به سمت سرپرستی این وزارتخانه ها منصوب کرد.
روز سه‌شنبه علی جنتی، وزیر ارشاد، محمود گودرزی وزیر ورزش و علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش از سمت خود استعفا کردند. استعفایی که گفته می‌شود در راستای ترمیم کابینه و با نظر رییس جمهور رخ داد. دیروز هم رییس جمهور پس از جلسه هیأت دولت، با استعفای سه وزیر مستعفی موافقت کرد و معاونان آن‌ها را به‌عنوان سرپرست وزارتخانه‌ها معرفی کرد. بدین ترتیب و بر اساس گزارش ایسنا، صالحی سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجادی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و بطحایی نیز سرپرست وزارت آموزش و پرورش شدند.

عباس صالحی
صالحی، سرپرست وزارت ارشاد متولد 1342 در مشهد بوده و دارای تحصیلات دکترای فلسفه است؛ وی از سال 1351 وارد حوزه علمیه مشهد شد، دروس مقدماتی، سطوح مقدماتی و عالی را در حوزه علمیه مشهد گذراند؛ در سال 67 ـ 65 سردبیر مجله حوزه و در سال 76 ـ 73 مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خراسان بود، از سال 76 تاکنون در سه دوره متوالی عضو هیأت مدیره دفتر تبلیغات اسلامی (و سپس عضو هیأت امنای آن) بود. سال 76 مدیرمسئول نشریه پژوهش‌های قرآنی و سال 78 مدیرمسئولی و سردبیری نشریه «پگاه» را بر عهده داشت که تاکنون 176 شماره از آن منتشرشده است.

محمد بطحایی
سید محمد بطحایی در خردادماه سال ۱۳۴۲ در محله شاهپور شهر تهران خیابان مولوی که بعدها بنام وحدت اسلامی نام گرفت متولد شد. در سال ۱۳۶۰ دیپلم خود را در رشته علوم تجربی در دبیرستان دهخدا کرج گرفت و در سال ۱۳۶۱ که مصادف با انقلاب فرهنگی بود و همه مراکز دانشگاهی تعطیل بودند وارد اولین دوره مراکز تربیت‌معلم که به نام شهید والامقام رجایی نام‌گرفته بود، شد. و در مهرماه سال ۶۲ خدمتش را در آموزش و پرورش شروع کرد. او پیش‌ازاین معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بود.

نصرالله سجادی
نصرالله سجادی دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش را سال ۱۳۸۲ از دانشگاه تهران کسب کرد و با عنوان دانشیار دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۳۶۰ با ابلاغ محمدجواد باهنر، مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش شد. ریاست فدراسیون فوتبال، قائم‌مقام سازمان تربیت‌بدنی، دبیرکلی کمیته ملی المپیک و معاون تربیت‌بدنی و تندرستی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سوابق مدیریتی وی بوده است. صالحی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای محمود گودرزی بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر