سایت خبری پیام ما آنلاین | رتبه‌بندی نانوایی‌های استان از رفسنجان شروع شد

رتبه‌بندی نانوایی‌های استان از رفسنجان شروع شد





۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۱۷

رتبه‌بندی نانوایی‌های استان از رفسنجان شروع شد

اجرای عملیات رتبه‌بندی نانوایان شهرستان‌های استان با حضور ملانوری، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، نژاد بیگلری مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از شهرستان رفسنجان آغاز شد.
مجید نژاد بیگلری با اشاره به اهداف این طرح از همکاری بسیار خوب و مثبت فرماندار رفسنجان و مسئولین مرتبط تقدیر و تشکر کرد.
ملانوری نیز ضمن تشکر از مدیرکل شرکت غله به دلیل پیگیری عملیاتی شدن این طرح، گفت: «با توجه به تأکید قران کریم بر اهمیت سلامت مردم و همچنین تأکید استاندار محترم استان، اجرایی شدن سند امنیت غذایی نان در استان، عملی بسیار شایسته و قابل‌تقدیر است.»
پس‌ازاین مدیرکل شرکت غله استان به‌اتفاق فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین دانشکده علوم پزشکی استان، نماینده اداره استاندار، مدیران شرکت غله و دیگر مسئولین از چند نانوایی این شهرستان بازدید به عمل آوردند و پس از تکمیل چک‌لیست‌های مربوط به رتبه‌بندی نانوایان، رتبه مطابق با نمره دریافتی را به واحدهای نانوایی اعطا نمودند. ملانوری، فرماندار رفسنجان در جمع خبرنگاران با مطلوب دانستن این طرح، خرسندی خود را نسبت به آغاز این طرح از شهرستان رفسنجان اعلام و از مسئولین شهرستانی و نانوایان شهرستان به دلیل همکاری با شرکت غله تشکر کرد. نژاد بیگلری، مدیرکل غله نیز گفت: «در آینده‌ای نزدیک و پس از اتمام مرحله رتبه‌بندی نانوایان استان، میزان سهمیه نانوایان استان بر اساس رتبه‌بندی آن‌ها پایش و اصلاح خواهد شد. حتی پس از آزادسازی آرد نیز قیمت نان واحدهای نانوایی بر اساس رتبه دریافتی محاسبه می‌شود.» به گفته وی، رتبه‌های دریافتی اعتبار شش‌ماهه دارند و هر شش ماه واحدهای نانوایی مورد پایش قرار می‌گیرد و بر اساس تغییرات احتمالی رتبه تغییر یا تمدید می‌گردد. نژاد بیگلری اظهار کرد: «امید می‌رود این آغاز شروعی مطلوب در استان باشد و باعث پیشرفت درجه نانوایان و طلایی شدن آن‌ها شود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *