پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | انتقاد وزیر بهداشت از سرداران «حرم»، «عَلم» و «قلم»

انتقاد وزیر بهداشت از سرداران «حرم»، «عَلم» و «قلم»





۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۳

انتقاد وزیر بهداشت از سرداران «حرم»، «عَلم» و «قلم»
وزیر بهداشت گفت:‌ خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار عَلَم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.
سیدحسن هاشمی در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران اظهار داشت:یکی از وظایف حکومت افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث زندگی اجتماعی و روزمره است و این مسئله خیلی مهم بوده که دولت به موضوع تاب‌آوری توجه داشته باشد.
وی خطاب به روانپزشکان حاضر در جلسه گفت: انجمن علمی شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارد چرا که شما مواجه به سوء رفتار دیگران هستید و باید نسبت به درمان آن اقدام کرد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: بخش از افرادی که اختلال روانپزشکی دارند مربوط به تصمیم‌گیرندگان کشور هستند و در جلسه هیأت وزیران بنده آمار اختلالات خلقی را در حضور آقای رئیس جمهور اعلام کردند و ایشان گفتند در این هیأت هم جمعی دچار این مشکل هستند. وزیر بهداشت گفت: خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امروز دارای آرامش نسبی هستیم. همچنین امیدواریم آرامشی که اکنون وجود دارد آرامش قبل طوفان انتخابات نباشد و دوستان مسائل را رعایت کنند. هاشمی تصریح کرد: خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.
هاشمی خطاب به حاضران در جلسه گفت:‌ مسائل صنفی خودتان را به نحوی حل کنید که به نفع مردم و جامعه باشد در مورد روانشناسان بالینی نظرم نیز همین طور است و معتقدم این افراد باید به دوره‌های مادر برگردند. چرا که بالین هر جا که با مردم در ارتباط است باید در حوزه سلامت باشد و این یک قانون است و همه باید تابع قانون باشند. وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کسی که در کشور تریبونی دارد زحمات شما روانپزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار ندهد،‌ تهمت نزنند، اضطراب را تحمیل نکنند و اگر آبی برای شما نمی آورند کوزه را هم نشکنند تا شاهد کاهش اختلالات روانپزشکی باشیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *