پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۸

آغاز هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان
با 2 دیدار
شهرداری بم در البرز به میدان می رود
هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان جمعه 30 مهر با برگزاری دو دیدار آغاز می شود.
دوازدهمین دوره لیگ برتر زنان با حضور 8 تیم از جمعه 30 مهر آغاز می شود که در نخستین دیدار تیم تازه لیگ برتری شده هیئت البرز میزبان شهرداری بم است و شهید چمران لارستان در قم به مصاف تیم هدف پویان این شهر می رود.
فرامرز می آبادی دبیرکل فدراسیون با بیان این خبر گفت: دیدار شهرداری سنندج و تاسیسات دریایی به دلیل حضور تیم سنندج در جام باشگاههای آسیا به تعویق می افتد و همچنین شهرآورد اصفهان میان 2 تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن به دلیل نقص مدارک هر دوتیم به زمان دیگری موکول شد.
دبیرکل فدراسیون هندبال تاکید کرد: چنانچه این 2 تیم اصفهانی مدارک خود را تکمیل کنند، شهرآورد اصفهانی ها هفته آینده برگزار می شود.

درخشش رکاب‌زن ملی‌پوش مس در کاپ آسیایی
دوچرخه ‌سوار ملی‌پوش تیم مس کرمان در مسابقات کاپ آسیایی هندوستان خوش‌ درخشید و برروی سکو رفت.
در سومین و آخرین روز مسابقات دوچرخه سواری پیست کاپ آسیا در هندوستان علی علی‌عسگری رکاب‌زن شایسته تیم مس موفق به کسب دو مدال مختلف شد. در رقابت روز پایانی و در ماده اسپرینت علی علی عسگری که در تیم مس کرمان رکاب می‌زند، مدال نقره را از آن خود کرد و حسن علی ورپشتی به مقام چهارم رسید. همچنین محمد دانشور و علی علی عسگری توانستند مدال با ارزش نقره و برنز را در رشته کایرین از آن خود کنند. دانشور که توانسته بود در روز نخست یک مدال با ارزش طلا را صید کند در رشته یک کیلومتر نیز به مقام چهارم دست یافت. در این دوره یازده کشور حضور داشتند و تیم ملی کشورمان با کسب 4 مدال و دو مقام چهارمی نتیجه قابل قبولی را کسب نمود.

اعلام برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان
مصاف قهرمان فصل قبل با مدعی جدید
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه (30مهر ماه) با 6 دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود. در این هفته از رقابت‌ها مهمترین دیدار بین تیم‌های آینده‌سازان و شهرداری سیرجان برگزار می‌شود. هر دو تیم مدعی هستند و از ابتدای شروع لیگ برای دیگر تیم‌های حاضر خط و نشان کشیدند.
آینده‌سازان هفته گذشته با پیروزی برابر استقلال حالا با انگیزه بالایی برابر تیم شهرداری حاضر می‌شود. شهرداری بم دیگر تیم کرمانی لیگ نیز میزبان همیاری آذربایجان است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *