پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰:۰۷

دستگیری سارق خودرو و کشف 8 فقره سرقت در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح دیروز از دستگیری یک سارق خودرو و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ «عبدالعلی روانبخش» با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران کلانتری 18 این فرماندهی در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس خود در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را توقیف کردند. سرهنگ «روانبخش» اظهارداشت: پس از استعلام و اطمینان از سرقتی بودن وسیله نقلیه، ماموران انتظامی موفق شدند راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو تعدادی مدارک هویتی مسروقه را کشف کنند. وی در ادامه افزود: متهم در بازجویی های پلیس با توجه به شواهد چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت دو دستگاه خودرو و شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضای معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست :خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در داخل خودروها خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری دو قاچاقچی مسلح درقلعه گنج
فرمانده انتظامی «قلعه گنج» از شناسایی و دستگیری دو شرور و قاچاقچی مسلح در روستای کلات مالک خبر داد.
سرهنگ «علی پرنگ» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از محل اختفای یک شرور به اتهام حمل مسلحانه مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه جهت دستگیری در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از بررسی محل اختفای متهم واقع در روستای کلات مالک و تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند که پس از حضور در محل، متهم را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند. فرمانده انتظامی قلعه گنج خاطر نشان کرد:در ادامه عملیات ؛ماموران موفق شدند از محل اختفای یک قاچاقچی دیگر که به اتهام حمل مسلحانه 350کیلو گرم حشیش و همچنین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس مواد مخدر قلعه گنج و منوجان در سال 93 در روستای کلات مالک مطلع و جهت دستگیری متهم اقدام کنند. سرهنگ «پرنگ» اذعان داشت: در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری عامل
شرارت های جنوب کرمان
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شرور مسلح تحت تعقیب در عملیات اطلاعاتی پلیس در روز های گذشته خبر داد.
سرهنگ «محمد رضا پرواز» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره شرارت در شهرستان های جنوبی و با توجه به حساسیت بالا و امنیتی بودن موضوع شناسایی و دستگیری عامل در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ،توانستند عامل شرارت را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در ایست و بازرسی راین دستگیر کنند. سرهنگ «پرواز» تصریح کرد: در بازرسی از خودروی شرور سابقه دار یک قبضه اسلحه جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد. وی بیان داشت: این متهم دارای سوابق کیفری متعدد، شرارت و ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و اخلال در نظم وامنیت شهروندان در جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *