پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رضا عبدالرشیدی: دوره های دانش افزایی اولویت اول کمیته آموزش هیات فوتبال استان است

رضا عبدالرشیدی: دوره های دانش افزایی اولویت اول کمیته آموزش هیات فوتبال استان است





۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۲:۰۰

رضا عبدالرشیدی:
دوره های دانش افزایی اولویت اول کمیته آموزش هیات فوتبال استان است
رضا عبدالرشیدی در گفت گو با پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان کرمان سطح کیفی مربیان و داوران فوتبال و فوتسال استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء مدرک مربیگری مربیان و داوران فوتبال و فوتسال استان به عنوان اولویت های بعدی در دستور کار کمیته آموزش هیات استان می باشد.
وی ادامه داد: اعتقاد ما در کمیته آموزش هیات فوتبال استان بر این است که حتی اگر تماشاگران نیز با دانش روز مربیگری و داوری (هرچند کم ) آشنا باشند، می توانند به پیشرفت فوتبال کمک کنند.
او اضافه کرد: این مهم برای خانواده ها هم صدق میکند ومطمئنا آشنایی بیشتر جامعه با مبانی مربیگری موجب تسریع پیشرفت فوتبال خواهد بود .
رییس کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم بازیکنان ما در تمام سطوح اگر اطلاعاتی از قوانین جدید داوری و اصول مربیگری داشته باشند به پیشرفت آنها کمک میکند. عبدالرشیدی نقش کلاس های توجیهی و دانش افزایی برای مربیان فوتبال و فوتسال استان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: کلاس های توجیهی و دانش افزایی در درجه اهمیت بسزایی قرار دارد.
این مربی پیشکسوت فوتبال استان ادامه داد: به همین دلیل بر اساس تفکر جدید کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ادامه فعالیت مربیان در فوتبال وفوتسال و نیز شرکت در دوره های ارتقاء مربیان منوط به شرکت در کلاسهای دانش افزایی است. عبدالرشیدی از برگزاری دو دوره دانش افزایی برای مربیان فوتبال و فوتسال در سال جاری خبر داد و افزود: کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان در نظر دارد از سال آینده چهار کلاس دانش افزایی در طول سال برای تمام مربیان درکلیه سطوح برگزار کند. رییس کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان در ادامه گپ و گفت با پایگاه اطلاع رسانی KPFA رویکرد جدید کمیته آموزش این هیات را استفاده از پتانسیل شهرستانها جهت برگزاری کلاسها عنوان کرد و افزود: این مهم در راستای ارتقاء سطح علمی داوران و مربیان شهرستانهای استان انجام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد که هیأت فوتبال شهرستانها سهم به سزایی در رشد و تعالی فوتبال استان دارند. رضا عبدالرشیدی خاطرنشان کرد: تجربه اینجانب به عنوان مربی با 28 سال سابقه فعالیت در این حرفه که تمام دوره های مربیگری و کلاس های دانش افزایی را زیر نظر مدرسان بین المللی وفیفا و کمیته جهانی المپیک در رشته های فوتبال و فوتسال گذرانده ام بر این است که کلاس های توجیهی و دانش افزایی در پیشبرد حرفه مربیگری می تواند تاثیرگذارتر باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *