سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۲:۴۲

کشف 100 باطری خودروی قاچاق در بم
فرمانده انتظامی بم از کشف 100عدد باطری قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا فداء» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بم هنگام کنترل خودرو های عبوری محور زاهدان- بم به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون بیش از 100 عدد باتری قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. فرمانده انتظامی بم در پایان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهت مبارزه با کالای قاچاق و فعالیت های مضر عرصه اقتصاد کشور تصریح کرد: پلیس بم با کنترل هوشمندانه مبادی ورودی و خروجی این حوزه اجازه ورود کالاهای غیر مجاز و قاچاق را به داخل استان نخواهد داد.

کشف 124 کیلوگرم
مواد مخدر در عملیات پلیس نرماشیر
جانشین انتظامی «نرماشیر» از کشف 74 کیلو تریاک و 49 کیلو حشیش از دو دستگاه خودرو در چند روز گذشته خبر داد.
سرهنگ «عیسی امیری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ با استقرار ایستگاه بازرسی موقت در محور نرماشیر- بم به یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودرو ال90 مشکوک و آنان را متوقف کردند. وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی فنی و تخصصی از تریلر 74 کیلو و 650 گرم تریاک و از خودرو «ال90» 49 کیلو 500 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.
وی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این عملیات گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل دستگاه قضایی و خودرو های توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند. جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انهدام باند 7 نفره سرقت در رفسنجان
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری هفت نفر سارق به عنف و کشف 800 کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات روز های گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «نصرالله عباسی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزلی در رفسنجان که طبق اظهارات مالباختگان دو نفر سارق پس از ورود به منزل با بستن دست ها و چشمان صاحبان منزل اقدام به سرقت 800 کیلوگرم پسته کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند. سرهنگ عباسی افزود: دو متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت 800 کیلوگرم پسته و همدستی 5 سارق دیگر اعتراف کردند. وی بیان داشت: مأموران در عملیاتی دیگر 5 سارق دیگر را نیز دستگیر و میزان 800 کیلوگرم پسته سرقتی را از مخفیگاه آن ها کشف کردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *