پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۲:۳۳

سیداحمد خاتمی: ورزشگاه آزادی در روز بازی ایران و کره عزاخانه شد
خبرآنلاین نوشت: حجت الاسلام احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران{با اشاره به نگرانی ها بابت برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا} گفت: محبت امام حسین کار خودش را کرد و نه تنها هیچ حرمت شکنی انجام نشد بلکه ورزشگاه عزاخانه امام حسین(ع) شد، البته این را هم باید بگویم که ما انتظار داریم که مسئولان از چند سال پیش تدبیر کنند که تا این تقارن ها پیش نیاید. عزاداری‌ها نشان داد اردوگاه دل مردم، محبت حسین است.در برخی مراسم می‌بینید آدمهایی می‌آیند که مذهبی نیستند. این مسئله را باید قدر بدانیم و مردم را به سمت زینبی و حسینی سوق بدهند. همچنین عزاداری‌ها نشان داد محور وحدت حسین فاطمه است و آنچه که بود، دلداگی حسین فاطمه بود. در زاهدان در مهاباد در شهرهای دیگر همه به عشق حسین سینه می‌زدند.
حسام الدین آشنا:خبر استعفای وزیر ارشاد و جایگزینی خودم به جای جنتی را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب
تسنیم نوشت: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب. وی در پاسخ به این سؤال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی به‌روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعاً اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به‌تازگی از سفر بازگشته است. مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به‌جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.
حمله تند علم‌الهدی به مدیران فرهنگی کشور:کوفی مسلک هستید و جواب رهبری را نمی‌دهید
تسنیم نوشت:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بعد از دو دهه فریاد زدن مقام معظم رهبری، فرمودند این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه آفند و هم در حوزه پدافند کشور را فراگرفته است. اگر کسی هم بخواهد حرفی بزند تندرو، متحجر و غیرعقلانی نامیده می‌شود. اگر بنا شد چهار مسئول فرهنگی که کوفی مسلک هستند و جواب رهبری را نمی‌دهند شما مردم چرا بیکار و بی رمق نشسته‌اید؟ آیت الله علم الهدی همچنین گفت: مقابل جریان‌های یزیدی باید بایستیم، از اردوگاه جریان یزیدی این پیام رسیده که عراق را با قدرت نظام و سوریه را با تهدید و ایران را با انقلاب جنسی و جنگ نرم باید از میان ببریم، از دو دهه قبل مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی را اعلام کردند اما عکس العمل این طرف به خواب رفتگی مدیران فرهنگی و بی تفاوتی مسئولان و لاابالی گری یک عده خوشگذران و ابزار دشمن شدن یک عده ضد انقلاب بود و همه امکانات نیز در راستای دشمن مصرف شد. آیا ما اهل کوفه نیستیم؟
بهترین راه برای کاهش مصرف برق
عبدالوحید مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در جلسه مشترک شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اداره آموزش و پرورش استان گفت: بهترین راه برای کاهش مصرف برق تغییر رفتارناشی از اصلاح مدل ذهنی است و دانش آموزان بهترین گزینه برای این اصلاح ساختارذهنی می باشد و مقاومت کمتری در مقابل این تغییر دارند. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیک بار این شرکت 1056 مگاوات و حدود 31هزار کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و ضعیف همچنین تعداد 25 هزار ترانسفورماتور می باشد.
مهدوی نیا اضافه کرد: پیک بار شرکت برق جنوب کرمان در سال 81 حدود 390مگاوات بوده که در سال جاری به حدود 1100 مگاوات رسیده است که به این معناست که مصرف برق حدود سه برابر شده است و شرکت باید هر پنج سال یک بار کل تاسیسات موجود در شرکت را دو برابر کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *