سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۲:۵۰

زلزله کهنوج
خسارت نداشت
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۰ ریشتر ساعت ۹:۲۸ دقیقه صبح دیروز کهنوج را لرزاند. این زمین‌لرزه خسارت نداشت. به گزارش پایگاه خبری «کرمان نو» این دومین زلزله‌ای است که درعرض کمتر از یک هفته برای کهنوج اتفاق می‌افتد. بر اساس استعلام از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در موقعیت ۲۷.۹۰ شمالی و ۵۷.۶۱ شرقی اتفاق افتاده است. همچنین این زمین‌لرزه در عمق ۲۵ کیلومتری سطح زمین اتفاق افتاده است. هفته گذشته نیز زلزله‌ای به همین بزرگی در این منطقه اتفاق افتاد. ایرنا هم در این خصوص گزارش داد که زمین‌لرزه صبح دیروز در این شهرستان هیچ‌گونه خسارتی نداشت.

بهره‌مندی نیم میلیون خانوار در استان از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کرمان را بااهمیت تلقی نمود و گفت: «یکی از اهداف مهم این شرکت رضایت مشترکین و رسیدن به حداکثر بهره‌وری است.» محمدعلی ودیعتی افزود: «13 هزار کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع شهری و روستایی به همراه 2 هزار کیلومتر خط انتقال در این استان اجراشده و توانسته‌ایم شهر و روستاهای زیادی را در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نماییم. به‌طوری‌که الان شاهد مصرف گاز طبیعی در نیم میلیون خانوار استان هستیم که شامل 400هزار خانوار شهری و 100 هزار خانوار روستایی است. همچنین در کنار تأمین آسایش مردم در راستای توسعه چرخ‌های اقتصادی استان نیز بیش از 650 مشترک صنعتی و عمده به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.» وی اضافه کرد: «مجموعه شرکت گاز استان کرمان تمام تلاش و کوشش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان دارند و از مشترکین خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل با واحد اتفاقات گاز و پست امداد با شماره تلفن 194 تماس حاصل فرمایند تا مأموران وظیفه‌شناس این شرکت به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم می‌باشند .مشترکین محترم می‌توانند مبلغ گاز بها خود با سامانه پیام‌رسان این شرکت به شماره 1000341194 و یا با درج شماره اشتراک خود در سایت شرکت ملی گاز ایران و استان کرمان به نشانی www.nigc.ir و www.Nigc.kerman.ir و همچنین با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مشاهده نمایند.»

فرود اضطراری هواپیمای شرکت ماهان در کرمان
هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل شکسته شدن شیشه کابین خلبان مجبور به فرود اضطراری در کرمان شد. به گزارش “کرمان نو” هواپیمای مسیر سیرجان – تهران شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل شکسته شدن شیشه کابین خلبان مجبور به فرود اضطراری در کرمان شد. پرواز ۱۰۶۲ هواپیمایی ماهان که ساعت شش صبح جمعه از فرودگاه سیرجان به پرواز درآمد حدود یک ساعت پس از پرواز به دلیل شکسته شدن شیشه کابین خلبان به‌اجبار در فرودگاه کرمان به زمین نشست. لازم به ذکر است که در این حادثه به مسافرین و همچنین خدمه پرواز آسیبی نرسید. همچنین طی تماس خبرنگار “کرمان نو” با مسئول روابط عمومی فرودگاه کرمان در مورد این حادثه اعلام بی‌اطلاعی کرد و گفت این مسائل مربوط به ایرلاین‌ها است و ما در این مورد اطلاعی از جزییات نداریم.

مشاور حقوقی استاندار کرمان منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار کرمان، محمدصادق شجاعی به سمت مشاور امور حقوقی استاندار کرمان منصوب شد. محمدصادق شجاعی در سال 1341 در شهرستان کرمان متولد شد. وی در سال 1361 به استخدام رسمی قوه قضاییه درآمد و از ابتدای ورود به دستگاه قضایی، در مسئولیت‌های مختلفی خدمت نموده است که معاونت دادگستری استان هرمزگان و معاونت قضایی دادگستری استان کرمان ازجمله سوابق مسئولیتی محمدصادق شجاعی است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *