سایت خبری پیام ما آنلاین | در هفته باخت سیرجانی ها و رفسنجانی‌ها در لیگ دسته یک مس کرمان با اما و اگر برد

در هفته باخت سیرجانی ها و رفسنجانی‌ها در لیگ دسته یک مس کرمان با اما و اگر برد





۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۷

در هفته باخت سیرجانی ها و رفسنجانی‌ها در لیگ دسته یک
مس کرمان با اما و اگر برد
ابراهیم زاده: از تیکدری انتظارات بیشتری داشتم
هفته نهم لیگ دسته اول ایران عصر دیروز با سقوط گل گهر به رده سوم و برد مس کرمان و ادامه باخت های مس رفسنجان به پایان رسید. در این هفته مس کرمان که از وجود مهدی دغاغله به دلیل محرومیت و علیرضا ابراهیمی و علیرضا قاسمی دو بازیکن دیگر خود به دلیل مصدومیت، محروم بود در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان پارس جنوبی جم بود و در پایان موفق شد با تک گل احمد زنده روح میهمان جنوبی خود را با شکست بدرقه کند. مس در این بازی که با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداشوند، مجید ایوبی، احمد زنده روح، محسن دلیر، فرزاد حسینخانی، فرشید علیزاده( محمد رضا زینال خیری)، میلاد پور صف شکن( میلاد محمدی)، حامد محمودی، احسان پورشیخعلی( مهدی تیکدری) و وحید اسماعیل بیگی بازی می کرد، در نیمه اول که با ریزش نم نم باران همراه بود، بازی بهتری نسبت به حریف خود ارائه کرد و حتی می توانست در دقایقی صاحب گل شود که با بی دقتی بازیکنان و یا تیر دروازه حریف مانع آن شد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. از نکات بارز نیمه اول می توان به دو اخطاری که بهنام داداشوند و فرشید علیزاده بازیکنان مس در دقایق ابتدایی این نیمه دریافت کردند اشاره کرد، ضمن اینکه علی نظری نیز بازیکن اخطاری پارس جنوبی جم بود.
در نیمه دوم دو تیم با حالت تهاجمی بیشتری وارد زمین شدند اما تا دقیقه 65 کاری از پیش نبردند تا اینکه در دقیقه 65 این بازی ضربه سراحمد زنده روح پس از برخورد با تیرک دروازه روی خط دروازه فرود آمد و کمک داور اول این بازی ضربه را گل اعلام کرد. تصمیمی که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی پارس جم همراه بود و بازی برای دقایقی متوقف شد اما داور گل را قبول کرد.
دقایقی بعد این بازیکنان آبی پوش میهمان بودند که ضربه مشکوکی را به سمت دروازه مسی ها روانه کردند و اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور کرده اما کمک داور دوم این چنین اعتقادی نداشت و داور هم دستور به ادامه بازی داد، این تصمیم نیز به مذاق جنوبی ها خوشایند نیامد و باز هم با اعتراض به داور بازی متوقف شد. ولی در نهایت این بازی پربرخورد که در نیمه دوم یک اخطار برای فرزاد حسین خانی و یک کارت زرد و قرمز هم برای بازیکنان پارس به همراه داشت با همان تک گل به سود مس کرمان به پایان رسید و لاله های نارنجی با کسب سه امتیاز این بازی تا رده دهم جدول بالا آمدند و چشم به روزهای آینده دارد.
مهدی تارتار: دو تصمیم بحث برانگیز، نتیجه این بازی را رقم زد
سرمربی تیم پارس جنوبی جم بعد از شکست تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: دو تصمیم بحث برانگیز در این بازی تاثیر زیادی در آینده تیم ها دارد، متاسفانه بازی‌های لیگ یک پخش مستقیم نمی‌شود تا بتوان این صحنه‌های داوری را راحت‌تر مورد بررسی قرار داد. ما شکست خوردیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده جبران این دو شکست را بکنیم چرا اگر اوضاع به همین منوال باشد، آینده به مشکل می خوریم.
مهدی تارتار در مورد اعتراض بازیکنانش به داور گفت: به حق بازیکنان ما اجحاف شده است و یک گل سالم ما گرفته نشده است. بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گیرند. ما هزینه زیادی نکرده‌ایم اما می‌خواهیم صعود کنیم. البته بازیکنی که اخطارغیر فنی بگیرد با او برخورد می‌کنیم.
منصور ابراهیم زاده: کیفیت زمین تمرین ما بهتر از زمین مسابقه است
منصور ابراهیم‌زاده پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: بازی سختی داشتیم. حریف تیم خوبی بود و می‌دانستیم در ضربات ایستگاهی کارساز هستند و خوشبختانه بازیکنان ما در تمام مسابقه به بهترین شکل وظایف‌شان را انجام دادند. در نیمه اول موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم گل زدیم. ما انسجام کلی پیدا کرده‌ایم که حتی روی سکوها هم این انسجام دیده می شود و هواداران هم تیم‌شان را بدون هیچ شرایط خاصی تشویق کردند. امیدوارم و قول داده‌ام که جایگاه تیم در بالای جدول باشد.
ابراهیم‌زاده در مورد قضاوت داور گفت: خورشیدی داوری است که در لیگ برتر سوت می‌زند و به دنبال الیت شدن در فهرست بین المللی هم هست. او در 10 دقیقه اول به دو بازیکن ما کارت زرد نشان داد. داور قضاوت خودش را می‌کند و همه باید در شرح وظایف خودش کار کند فوتبال ما رشد می‌کند.
سرمربی مس کرمان در مورد پیروزی با حاشیه گفت: حاشیه‌اش را نمی‌دانم اما پارس جنوبی فقط یک بازی قبل را باخته بود و کمترین گل خورده را داشت و استرس‌هایی هم برای بازیکنان ایجاد می‌شود. برد سختی بود اما خدا را شاکریم که پیروز شدیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم انتظار داشتیم بهتر و تاثیرگذارتر کار کنند. همه بازیکنان با جان و دل تلاش‌شان را کردند.
محسن دلیر هم در بازی فیزیکی شرایط برایش سخت بود. او هم وظیفه‌اش را خوب انجام دادند. همه بازیکنان ما خوب بودند و یکسری نقاط ضعف هست که باید آنها را برطرف کنیم. مثل لو دادن ساده توپ. بازیکنان البته گلایه می‌کردند که زمین خراب است و هنوز بازیکنان نمی‌توانند کیفیت اصلی خودشان را ارایه بدهند و زمین تمرین ما کیفیتش از این زمین مسابقه بهتر است.انتظار باید از بازیکنان بالا باشد و خود بازیکنان هم باید انتظارشان بالا باشد.
ابراهیم‌زاده افزود: فوتبال امروز این است که بازیکنان باید بهم پاس بدهند و اینگونه نباید باشد که یک نفر بخواهد آخرین پاس و آخرین ضربه را بزند، از مهدی تیکدری توقع بیشتری داشتم، او بازیکن جوانی است که باید بیشتر تلاش کند.
باخت برای گل گهر و مس رفسنجان
در دیگر بازی دیروز گل گهر سیرجان که تا پایان هفته هشتم در صدر جدول رده بندی ایستاده بود، سرانجام طعم شکست را چشید و در ورزشگاه اختصاصی خود و با دو گل دیرهنگام سعید واسعی که در دقایق 88 و 96 از بادران تهران دریافت کرد، به رده سوم سقوط کرد و تیم بحران زده مس رفسنجان هم با میشو نتوانست به نتایج ضعیف خود در این فصل پایان دهد و با تک گلی که در دقیقه 20 از میزبان خود سپیدرود رشت دریافت کرد، هفتمین باخت خور دا کسب کرد و در همان رتبه 16 جدول جا خوش کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *