سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱

سخنگوی وزارت خارجه به ادعاهای مقام اماراتی پاسخ داد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر مشاور در امور خارجی امارات و تکرار ادعای بی اساس ارسال سلاح به یمن از سوی جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد .به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بهرام قاسمی افزود: «کشورهایی که جنگی ظالمانه علیه مردم بی دفاع یمن را آغاز کرده اند پس از گذشت یک سال و نیم از آغاز این تجاوز و انجام جنایات متعدد علیه مردم یمن سعی دارند شکست فضاحت بار خود را با چنین ادعاهایی توجیه کنند.» وی به کشورهایی که تحمل کمترین تبعات جنگ را ندارند توصیه کرد در دام سیاستهای جنگ افروزانه نیفتند.

شکایت از یالثارات
به ثبت رسید
شکایت مانی حقیقی کارگردان و بازیگر سینمای ایران از نشریه یالثارات ثبت شد. انتشار متن توهین‌آمیز نشریه یالثارات در مورد سه سینماگر، موجب شد این هنرمندان واکنش خود را به این متن به شیوه‌های مختلف نشان دهند. از میان اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی و مانی حقیقی که در متن منتشر شده در تاریخ چهارشنبه دهم شهریورماه نشریه یالثارات مورد توهین قرار گرفته بودند، شکایت حقیقی در دادگاه به ثبت رسیده است. فرهادی پیش از این در گفت‌و‌گویی که با «خبرآنلاین» داشت، اعلام کرده بود، این موضوع را با شکایت رسمی پیگیری خواهد کرد، اما تاکنون خبری در مورد ثبت شکایت این هنرمند منتشر نشده است. همین‌طور در مورد شیوه پیگیری این موضوع از سوی علیدوستی نیز خبری در دست نیست. در عین حال که موضوع شکایت حقیقی از یالثارات در جریان است،‌ طی هفته پیش رو، دست‌اندرکاران این نشریه در دادگاه مطبوعات نیز حضور پیدا خواهند کرد و در مورد اتهامات دیگر پاسخگو خواهند بود.

لاریجانی:
قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را ندارم
ایلنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ نخواهم شد . علی اردشیر لاریجانی در حاشیه نشست شورای اداری کهگیلویه در دهدشت گفت : قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را ندارم . وی شایعات کاندیداتوری خود را در این انتخابات رد کرد . لاریجانی چینش کنونی مجلس شورای لاسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : مجلس دهم از مجلس نهم فعال تر است . وی افزود: مصوباتی را در سفر دو روزه به کهگیلویه و بویر احمد در نظر می گیریم که برای رفع محرومیت های این استان موثر باشد .

توکلی:
با فساد مبارزه نکنیم نظام را ساقط می‌کند
ایسنا نوشت: احمد توکلی با بیان اینکه اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می سازد، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مساله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست. او در برنامه تلویزیونی دستخط گفت: فساد تهدید نمی کند بلکه در حال خراب کردن اوضاع است، تهدید مربوط به زمانی می شود که اتفاقی رخ نداده باشد، بله من این را عرض می کنم؛ من سال 46 فعالیت سیاسی را شروع کردم و تاکنون که درخدمت شما هستم با این تجربه به آینده می نگرم و عقیده ام بر این است که جمهوری اسلامی تا چشم کار می کند و افق را می بیند کودتا نمی اندازد و با ترکیب سیاسی اجتماعی که دارد معلوم نیست که کودتا شود، تجاوز نظامی هم آن را برنمی اندازد، چون مردم ایران نشان داده اند وقتی پای بیگانه به میان می آید متحد می شوند، انقلاب مخملی هم نتیجه ای نمی دهد، اما اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می سازد؛ فساد هر حکومتی را ساقط می کند و این مساله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *