پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۶

صداوسیما برنامه «دورهمی» با حضور معصومه ابتکار را ضبط کرد، پخش نکرد
خبرآنلاین نوشت: در ادامه سانسورهای صداوسیما علیه دولت، اجازه پخش برنامه»دورهمی» با حضور معصومه ابتکار داده نشد. این برنامه که با دعوت مسئولان برنامه دورهمی ضبط شد ، پس از ارائه به شبکه نسیم به دلایل نامعلومی زیر تیغ سانسور رفت. شنیده‌ها حاکی است ابتدا قرار بود بخش‌هایی از اظهارات رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست حذف شود اما درنهایت تصمیم بر این شد که این برنامه حذف گردد. پیش‌ازاین نیز برخی مهمانان از سانسورهای گسترده حرف‌های خود در برنامه دورهمی خبر داده بودند. تاکنون صداوسیما توضیحی درباره سانسورهای این برنامه نداده است.
عارف: اصلاح‌طلبان هنوز برای انتخابات 96 تصمیم نگرفته‌اند
خبرآنلاین نوشت: رییس موقت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید هنوز بحثی درباره کاندیدای‌شان در ریاست جمهوری سال آینده نداشته‌اند. محمدرضا عارف در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان کاندیدایی به‌جز آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دارند، گفت: اصلاً بحثی دراین‌باره نشده است و تا امروز هرکسی حرفی زده است نظر شخصی او بوده است. وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید نظر جمع اصلاح‌طلبان درباره ریاست جمهوری را بدانید باید منتظر تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان باشید که در اولین فرصت تشکیل خواهد شد.
باهنر: نیامدن احمدی‌نژاد به نفع مملکت است
ایسنا نوشت: محمدرضا باهنر در نشست خبری درباره منع احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده و تأثیر آن روی جناح‌های سیاسی کشور اظهار کرد: نیامدن آقای احمدی‌نژاد به نفع مملکت است و هر کس در کشور زندگی می‌کند از این اتفاق سود خواهد برد. شاید به خاطر همین مصلحت بود که مقام معظم رهبری به او توصیه کردند در انتخابات شرکت نکند، البته این مساله امرونهی نبود بلکه نظری مشورتی و مصلحت‌اندیشی بود که بعد از علنی شدن این خبر آقای احمدی‌نژاد هم نامه‌ای نوشت و اعلام کرد قصد ورود به انتخابات را ندارد.
آیت‌الله یزدی: مخالف شادی نیستیم
تسنیم نوشت: آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سؤال که تذکر و توصیه شما به مسئولان برای ایجاد و توسعه امکانات تفریحی برای شهر و جوانان چیست اظهار داشت: قم نه‌تنها هیچ محدودیتی برای فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی برای مردم ندارد بلکه بیشتر از همه‌جا نعمت دارد؛ اما نباید فراموش شود که قم، حرم اهل‌بیت (ع) است و حریم نگه‌داشتن یک مسئله مهم است. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه با شادی‌آفرینی مخالف نیستیم افزود: قم خواستگاه مرجعیت است، حرمت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران در هر شرایطی و در هر برنامه‌ای باید حفظ شود. رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه حرمت قم باید حفظ شود از همین رو با اجرای برنامه‌هایی تحت عنوان تئاتر خیابانی که کنترلی بر آن نیست مخالفیم تصریح کرد: جشن گرفتنی که برآن کنترل است مخالفتی نداریم.
درخواست اینستاگرامی نایب رییس مجلس از قوه قضاییه: اگر احمدی‌نژاد متخلف است با او برخورد کنید
نایب رییس مجلس در پستی اینستاگرامی در مورد برخی اظهارات مبنی بر بی‌توجهی مجلس به تخلفات رییس دولت قبل توضیح داد. پزشکیان نوشت: اگر احمدی‌نژاد متخلف است با او برخورد کنید.
هشدار سپاه به عربستان:‌ به‌هیچ‌وجه به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی نزدیک نشوید
انتخاب نوشت: در پی تحرکات تنش‌آفرین و تشنج‌زای اخیر برخی از دولت‌ها در منطقه خلیج‌فارس و دریای عمان به‌ویژه تحرکات ستیزه آمیز و تنش جویانه در قالب برنامه ادعایی موسوم به رزمایش دولت سعودی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه مهمی صادر کرد. متن بیانیه نیروی دریایی سپاه پاسداران به شرح ذیل است: به کلیه شناورهایی که در رزمایش اعلامی عربستان سعودی حضور دارند، اعم از شناورهای نیروی دریایی سعودی و شناورهای غیرازآن اعلام می‌گردد؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد اصالتاً این رزمایش مصداق مشخصی برای تشنج‌آفرینی و کم کردن امنیت پایدار در خلیج‌فارس است. به همین لحاظ عبور هیچ‌یک از شناورهای نظامی شرکت‌کننده در رزمایش اعلامی از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مجاز نمی‌باشد و به‌هیچ‌وجهی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی نزدیک نشوید و حتی از آب‌های بین المللی نزدیک آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران عبور نکنید چراکه ما اعلام می داریم این عبور به‌هیچ‌وجه مصداق عبور بی‌ضرر نمی‌باشد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای تأمین امنیت پایدار خلیج‌فارس و تنگه هرمز در آمادگی کامل به سر می‌برند و با هرگونه حرکت، تلاش و اقدام برای برهم زدن آرامش و امنیت خلیج‌فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مقابله متناسب و فوری انجام خواهد داد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *