سایت خبری پیام ما آنلاین | 44 قبضه سلاح جنگی و یک خودروی حامل تیربار توسط اطلاعات کرمان کشف شد درگیری مسلحانه با اشرار قبل از ورود به کرمان

44 قبضه سلاح جنگی و یک خودروی حامل تیربار توسط اطلاعات کرمان کشف شد درگیری مسلحانه با اشرار قبل از ورود به کرمان





۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۲

44 قبضه سلاح جنگی و یک خودروی حامل تیربار توسط اطلاعات کرمان کشف شد
درگیری مسلحانه با اشرار قبل از ورود به کرمان

پیام ما- کمتر از یک هفته از انهدام سه باند بزرگ وارد کننده مشروبات الکلی به کشور، اطلاعات کرمان موفق شد در یک عملیات دیگر44 قبضه سلاح جنگی از اشرار ضبط کند.
این سلاح‌های جنگی به همراه یک دستگاه خودروی وانت شاسی‌بلند حامل یک قبضه تیربار توسط پلیس اطلاعات کرمان «قبل از ورود به این استان» کشف و ضبط شده است. به گفته دادخدا سالاری، دادستان کرمان، این سلاح‌های جنگی به قصد «ایجاد ناامنی» وارد کشور شده بود و اشرار مسلح در منطقه‌ای مابین استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مخفی شده بودند که مأموران اداره کل اطلاعات با شناسایی محل استقرار آن‌ها، توانستند با یک عملیات حساب‌شده و پس از درگیری مسلحانه، به این اشرار ضربه وارد نمایند. اطلاعات کرمان در حالی موفق شده به گروه اشرار ضربه وارد کند که ابتدای هفته جاری خبر دیگری از یک عملیات موفق دیگر از این ارگان منتشرشده بود. بر اساس این خبر، سه باند واردکننده مشروبات الکلی به کشور در استان کرمان و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شدند. طبق گفته دادستان کرمان این سه باند که از غرب کشور مشروبات الکلی را وارد می‌کردند هنگام عبور از پهنای استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند. در این رابطه بیش از 2 هزار لیتر و 2 هزار و 500 قوطی مشروبات الکلی خارجی به همراه هفت‌دستگاه انواع خودرو از متهمان کشف و توقیف‌شد که بر اساس گفته دادخدا سالاری، دادستان کرمان، تعداد 9 نفر در این رابطه دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند و اقدامات برای دستگیری دیگر اعضای این باند در حال انجام است. دادستان کرمان درباره اقدامات اخیر مأموران اطلاعات کرمان می‌گوید: « باوجود اینکه استان کرمان در محل عبور کاروان‌های مسلح مواد مخدر از کشور افغانستان به قصد داخل کشور قرار دارد، اما با تلاش همه عوامل دست‌اندرکار از جمله نیروهای قضایی، انتظامی، نظامی، اعضای شورای تأمین استان و اشرافیت و اقتدار کامل اطلاعاتی و امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان این استان از امنیت مطلوب و قابل توجهی برخوردار است.» آن‌طور که روابط عمومی دادگستری کرمان نوشته، دادخدا سالاری با هشدار به مخلان نظم و امنیت استان کرمان تأکید می‌کند: «تمام فعالیت‌ها و اقدامات گروهک‌ها و اشرار مسلح در رصد و اشرافیت کامل اطلاعاتی مأموران اداره کل اطلاعات استان و سایر عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی قرار داشته و اجازه کوچک‌ترین حرکت خلاف امنیت به آن‌ها داده نمی‌شود.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *