پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فردا آغاز هفته نهم لیگ دسته اول مسی ها لطفا ببرید

فردا آغاز هفته نهم لیگ دسته اول مسی ها لطفا ببرید





۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷

فردا آغاز هفته نهم لیگ دسته اول
مسی ها
لطفا ببرید

لیگ دسته یک جام آزادگان به ایستگاه نهم رسید و مس کرمان هنوز نتوانسته نتایج مورد نظر تماشاگران و هواداران و حتی کادر فنی را کسب کند. مس که این فصل را با کلی امیدواری و سپردن سکان هدایت خود به مربی کاربلد و سرشناسی مثل ابراهیم زاده آغاز کرد، انتظار داشت با این مربی و بازیکنانی که در اختیار گرفته، کار صعود به لیگ برتر را خیلی راحت و هموارتر از قبل ها طی کند و پس از چند سال انتظار، این تیم را در پایان فصل در سطح اول فوتبال ایران ببینیم اما با شروع این مسابقات و نتایج ناامید کننده ای که در 8 هفته ابتدایی فصل نصیب تیم کرمانی ها شد، همه را متوجه انتظارات اشتباه خود درباره تیم مس کرد.
این تیم از 8 بازی خود 6 تساوی، یک باخت و تنها یک برد در برابر تیم قعرنشین و هم نام رفسنجانی خود کسب کرد و هم اکنون با 9 امتیاز در رده 12 لیگ قرار دارد که نمی تواند جایگاه قابل توجهی برای فوتبال متمول مس باشد.
شاگردان منصور ابراهیم زاده در حالی امروز میزبان تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان است که بی گمان به دنبال کسب دومین برد خود و خروج از بحران هستند. بی شک ارزش از دست دادن این امتیازات خانگی در پایان فصل مشخص می شود و شاید مسئولان باشگاه مس را مجاب کند تا کاری کنند که هفته های قبل مسئولان باشگاه مس رفسنجان انجام دادند که البته نمی تواند خیلی مثمر ثمر باشد.
مس در بازی هفته‌ی نهم خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، مهدی دغاغله مهاجم گل‌زن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و علیرضا ابراهیمی و علیرضا قاسمی دو بازیکن دیگر مس نیز به دلیل مصدومیت احتمالا در این بازی غایب هستند.
در دیگر بازی حساس امروز می توان به دو تیم گل گهر سیرجان و بادران تهران اشاره کرد، آبی پوشان سیرجانی که این فصل با وینگو دست به کار بزرگی زده و شگفتی ساز شده اند حالا با کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان شاگردان اکبر میثاقیان در تیم بادران هستند. تقابل این دو سرمربی که فصل گذشته در مقاطعی سرمربی مس کرمان بودند، به جذابیت های این بازی خواهد افزود.
مس رفسنجان که در هفته های اخیر شاهد تغییراتی در نیمکت کادر فنی خود بود و کلانتری جای خود را در این تیم به میشو کرستیچوویچ ، سرمربی فصل قبل این تیم داد تا شاید با شوکی که به این تیم وارد شده، این تیم از بحران خارج شود. این تیم امروز در رشت میهمان سپیدرود این شهر خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *