پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰:۲۲

تبلیغ مستقیم برای قالیباف در برنامه»دورهمی»
روزنامه شرق نوشت:تلاش‌های جریان اصولگرا و رسانه‌های وابسته به آن به‌ویژه صداوسیما برای کمک به بازسازی چهره قالیباف این روزها کاملاً مشهود است. نمونه آن برنامه جمعه‌شب «دورهمی» مهران مدیری با حضور پروفسور سمیعی است که به یک برنامه تبلیغی تمام‌عیار برای قالیباف از زبان یک جراح مشهور بدل شد.
سخنان فردی که در بین توده مردم تا حدی از مرجعیت عام برخوردار است در مقام تمجید و تعریف از شهردار در شرف نامزدی پایتخت، غیرمستقیم بازی در زمین و به نفع سیاست اصولگرایان بود.

کنایه عضو جبهه پایداری به عدم کاندیداتوری احمدی‌نژاد
تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: عاملی که ممکن بود میان جریان انقلابی مانع وحدت شود، از عرصه رقابت ۹۶ کنار رفته و هیچ بهانه‌ای برای عدم وحدت و اجماع روی گزینه اصلح‌رای آور وجود ندارد.
حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش بابیان اینکه تقسیم‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب دیگر اعتبار خود را ازدست‌داده است، گفت: ما اکنون با جریان انقلابی و غیرانقلابی مواجه هستیم و این 2 جریان فراتر از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب است.

تکذیبیه مطهری درباره سخنان منتشرشده از وی درباره حجاب
خانه ملت نوشت: نایب‌رئیس مجلس گفت: نقل جمله «حجاب را نمی‌توان با اجبار به مردم تحمیل کرد و باید اختیاری باشد» از سوی خود را تکذیب می‌کنم. علی مطهری در توضیح خبری که برخی رسانه‌ها به نقل از وی مبنی بر اینکه «حجاب را نمی‌توان با اجبار به مردم تحمیل کرد و باید اختیاری باشد»، گفت : اساساً چنین مطلبی در صحبت‌های من در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین وجود نداشت و معلوم نیست این جمله را از کجا آورده‌اند.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: من فقط در زمینه اهمیت موضوع عفاف و حجاب و مقایسه روش اسلامی و روش غربی و مشکلات دنیای غرب در این زمینه صحبت کردم. لذا مطلب فوق را تکذیب می‌کنم.
واکنش نوبخت به جابجایی‌های مرتبط با استیضاح فانی: تا تعیین تکلیف استیضاح هیچ تغییری نباید انجام شود
ایسنا نوشت: عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید گفت: آقای نوبخت گفته است تا تعیین تکلیف مسئله استیضاح با وقوع هر تغییری در بین مدیران آموزش‌وپرورش در کلیه سطوح برخورد خواهد شد. فاطمه سعیدی با اشاره به جلسه فراکسیون امید با محمدباقر نوبخت گفت: در این جلسه نوبخت درباره برنامه ششم توضیحاتی ارائه کرد و نمایندگان فراکسیون نیز انتقادات خود را به برنامه ششم توسعه مطرح کردند. وی اظهار کرد: با توجه به موارد مطرح‌شده استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش در این جلسه، بنده نیز نسبت به برخی اتفاقات نگران‌کننده ازجمله وقوع تغییرات در وزارت آموزش‌وپرورش مانند تغییران مدیران به درخواست استیضاح‌کنندگان اشاره کردم. وی افزود: فراکسیون امید تصمیم گرفت از استیضاح حمایت نکند و حتی امضاکنندگان استیضاح که وابستگی به فراکسیون امید داشتند امضای خود را پس گرفتند تا در این شرایط وزیری از دولت استیضاح نشود اما قرار نیست شاهد معامله صندلی‌های مدیران در وزارت آموزش‌وپرورش باشیم و استیضاح‌کنندگان برای وزارتخانه تعیین تکلیف کنند که چه کسی مدیر کدام استان باشد!

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *