پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | افتتاح اولین نمایندگی BMW جنوب شرق کشور در کرمان «دلیلی ها» BMW را به کرمان آوردند

افتتاح اولین نمایندگی BMW جنوب شرق کشور در کرمان «دلیلی ها» BMW را به کرمان آوردند





۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵

افتتاح اولین نمایندگی BMW جنوب شرق کشور در کرمان
«دلیلی ها» BMW را به کرمان آوردند

نمایندگی شرکت پرشیا خودرو (نماینده BMW در ایران) توسط گروه خودرویی دلیلی جمعه شب در شهر کرمان در حالی افتتاح شد که این نمایندگی تنها نمایندگی فروش و خدمات BMW در جنوب شرق کشور است.
گروه خودرویی دلیلی که پیش ‌از این نمایندگی شرکت‌های هیوندایی، جیلی، کیا و مرسدس بنز را در اختیار داشت و خرداد سال جاری هم با حضور مدیران شرکت ایرتویا (نماینده انحصاری تویوتا در ایران) نمایندگی تویوتا در کرمان را راه‌اندازی کرده بود، در حالی توانست نمایندگی شماره 10 پرشیا خودرو را برای کرمان بگیرد که طبق اطلاعاتی که در سایت شرکت پرشیا خودرو است، نمایندگی BMW به این سادگی اعطا نمی‌شود. بر این اساس برای اخذ نمایندگی باید بیش از 30 شرط رعایت شود. شروطی مانند رعایت حداقل ابعاد نمایشگاه 300 مترمربع با بر حداقل 15 متر و ارتفاع 5 متر، سوله مسقف تعمیراتی 600 مترمربع جهت سرویس و تعمیرات با ارتفاع حداقل 5 متر، فضای اداری (پذیرش،انتظار مشتریان، مدیریت، مالی، پرسنلی…) مجموعاً 200 مترمربع، انبار قطعات یدکی ، بدنه و داغی 150 مترمربع و پارکینگ 100 مترمربع، هر نمایندگی باید شامل قسمت‌هایی مانند سالن پذیرش و ترخیص خودرو مجموعاً 100 مترمربع در ورودی تعمیرگاه که شامل 50 مترمربع جهت پذیرش و 50 مترمربع جهت انتظار مشتریان بدون دیوار حائل، جایگاه‌های تعمیراتی: هر جایگاه شامل یک جک دو ستون یا قیچی، کابینت ابزارهای جایگاه و میز کار متحرک است، انبار قطعات یدکی، انبار مواد مصرفی، انبار داغی، انبار ابزار و تجهیزات مخصوص، پارکینگ خودروهای تعمیر شده، منتظر تعمیر، مشتریان باشد و همچنین وجود حداقل فضای نمایش برای 5 خودرو با فاصله استاندارد وجود داشته باشد. با توجه به این شرایط، پرشیا خودرو نمایندگی BMW را تنها در 10 شهر (به‌جز تهران که 6 نمایندگی دارد) اعطا کرده است. سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال 1383 تحت نام موسسه نوریانی و ادامه فعالیت آن از سال 1386 با نام پرشیا خودرو به‌عنوان فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران برمی‌گردد. در بین خودروسازان بزرگ دنیا، BMW پرچم‌دار نوآوری و موفقیت در مدیریت کلان صنعت خودرو بوده است و گروه خودرویی دلیلی توانست نمایندگی این شرکت را برای کرمان بگیرد.

رونمایی از نسل جدید X1
در آیین افتتاحیه نمایندگی فروش و خدمات BMW گروه خودرویی دلیلی علاوه بر مدیران شرکت پرشیا خودرو، جمعی از مسئولان شهر کرمآن‌هم حضور داشتند. این آیین در محل نمایندگی فروش و خدمات BMW واقع در بلوار جمهوری اسلامی، مابین خیابان هزار و یک‌شب جنوبی و والفجر جنوبی برگزار شد. در این آیین از نسل جدید خودروی BMW X1 رونمایی شد. خودرویی که صرف‌نظر از اینکه در شهر تردد می‌کنید یا خارج از جاده، BMW X1 به شما یک سواری مناسب را ارائه خواهد کرد. ظاهر X1 در عین آرامش و آسودگی، چابکی خاصی را به بیننده تلقین می‌کند. خطوط طولی در کنار فاصله زیاد محورها همه و همه از مهم‌ترین المان‌هایی هستند که در کنار ارتباط تنگاتنگ خانوادگی با سایر محصولات ب­ام­و، متناسب با یک خودرو شاسی‌بلند شکل‌گرفته‌اند. گرافیک و شکل چراغ‌های خودرو نیز یادآور سنت دو چراغ گرد محصولات ب­ام­و است که توسط تکنولوژی زنون به صورتی مدرن عرضه می‌شوند.

افتخار به پرورش سرمایه انسانی
وحید دلیلی یکی از مدیران گروه خودرویی دلیلی بابیان اینکه مساحت نمایندگی BMW حدود 450 مترمربع است، گفت: «تمام استانداردهای BMW رعایت شده است. این نمایندگی یکی از بهترین و زیباترین نمایندگی‌ها در کشور است. خدمات پس از فروش ما هم در خیابان هزار و یک‌شب جنوبی، کوچه هشت آماده ارائه خدمات است.» وی افزود: «در حال حاضر بیش از 200 نفر سرمایه انسانی از طریق آموزش و با نظارت تکنولوژی‌های برتر دنیا در گروه خودرویی دلیلی اشتغال دارند. امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و تحمل سختی‌ها بتوانیم این امر را توسعه دهیم و همچنان به پرورش سرمایه‌های انسانی افتخار کنیم.» وی هدف مجموعه خود را حفظ سرمایه‌های استان، پرورش سرمایه‌های انسانی و توسعه آن‌ها دانست و اظهار کرد: «چه‌بسا همین سرمایه‌گذاری‌ها در امر دیگر و یا در شهر دیگر، چندین برابر و حتی صدها برابر جواب می‌داد اما اگر خدا فرصت دهد بازهم در پرورش سرمایه‌های انسانی در خدمت همه کرمانی‌ها خواهیم بود.»

پرشیا خودرو از انتخاب گروه خودرویی دلیلی
به خود می‌بالد
مدیر شبکه نمایندگان شرکت پرشیا خودرو گفت: «با دیدن فعالیت‌های برادران دلیلی، به خود بالیدم که چنین انتخابی کردم. یکی از ویژگی‌های انتخاب نمایندگان BMW در کشور، لاکچری بودن نماینده است چراکه BMW هم لاکچری است.» سرهنگ کوشش با اشاره به آشنایی خود با برادران دلیلی در تهران افزود: «آنجا بود که متوجه شدم این دو برادر لیاقت نمایندگی BMW را دارند. ما نسبت به انتخاب نمایندگی‌ها حساسیت داریم. امیدواریم نمایندگی در این شهر بدرخشد چرا کرمانی‌ها لیاقت این را دارند که بهترین‌ها را داشته باشند.» وی بابیان اینکه در سال 92 یکی از شاخصه‌های موفقیت پرشیا خودرو این بود که انتقال آن به‌طور کامل به بخش خصوصی و با مدیریت گروه فرزانگان آغاز شد، اظهار کرد: «بیش از 20 نمایندگی فروش و مرکز خدمات پس از فروش را در کل کشور به وجود آوردیم و خوشبختانه چندی پیش هیاتی آلمانی از تمام مراکز بازدید کردند و مهر تأییدی بر نمایندگی‌ها زدند.»

عرصه جدید در نمایندگی‌ها
امیر دلیلی یکی از مدیران گروه خودرویی دلیلی گفت: «سه ماه پس از افتتاح نمایندگی تویوتا توسط گروه خودرویی دلیلی، در حالی نمایندگی BMW را افتتاح می‌کنیم که کار بسیار سخت و طاقت فرساست.» وی افزود: «سعی کرده‌ایم در بهترین نقطه شهر کرمان نمایشگاهی در خور شان مشتریان BMW در استان ایجاد کنیم.» او «اهمیتی که گروه خودرویی دلیلی به کرمانی‌ها می‌دهد» را دلیل اخذ نمایندگی‌های مختلف شرکت‌های بزرگ خودروسازی در فاصله زمانی کم دانست و اظهار کرد: « ماشین‌های BMW می‌توانست در یک فروشگاه ساده فروش رود اما ازآنجایی‌که BMW یک ماشین لوکس است، فضای فروش آن‌هم باید لوکس باشد.» دلیلی اضافه کرد: «تلاش می‌کنیم عرصه جدیدی را در این نمایندگی شروع کنیم.» جالب است بدانید شرکت BMW در سال 1916 در صنعت هوایی با تولید موتور هواپیما کار خود را شروع کرد. این شرکت بیش از 100 سال سابقه تولید خودروهای برتر جهان را بر عهده دارد و تا امروز 60 سال از ورود اولین BMW به ایران می‌گذرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *