پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیر عامل باشگاه مس کرمان درمصاحبه با رادیوجوان: مجموعه 30 هزارنفری مس بهترین مجموعه ایران و آسیا خواهد شد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان درمصاحبه با رادیوجوان: مجموعه 30 هزارنفری مس بهترین مجموعه ایران و آسیا خواهد شد





۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱

مدیر عامل باشگاه مس کرمان درمصاحبه با رادیوجوان:
مجموعه 30 هزارنفری مس
بهترین مجموعه ایران و آسیا خواهد شد

میهمان این هفته برنامه‌ رادیویی 4-4-2 رادیو جوان، مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان بود که به سوالات مختلف پاسخ داد.
در این برنامه که، جمعه شب از شبکه‌ی سراسری جوان و تهران پخش شد، سید امجد مسعودزاده در پاسخ اولین سوال مجری این برنامه یعنی امیرحسین بابازاده در خصوص ارتباط تیم های مس با یکدیگر و توانایی بالای مالی برای مدیریت این مجموعه ها گفت: باشگاه صنعت مس کرمان نسبت به باشگاه مس رفسنجان و مس شهربابک به مراتب از شناخت بیشتری در کشور برخوردار است و به دلیل ریشه دار بودن بیشتر آن، طبیعی است توقعات بالاتری نسبت به آن وجود داشته باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه باشگاه مس کرمان از سال 1376 و قبل از باشگاه های دیگر تاسیس شده و در مرکز استان قرار دارد و با توجه به اینکه حضور در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های اسیا را تجربه کرده است، این انتظارات بالا به نوعی می‌تواند طبیعی باشد.
مدیر عامل باشگاه مس افزود: الحق و الانصاف هم که شرکت صنایع ملی مس ایران با توجه به اینکه به صورت خصوصی نیز اداره می‌شود، تا حد بسیار معقول و خوبی از بحث ورزش حمایت کرده است و نسبت به خیلی از باشگاه ها تعهدات خود را انجام داده است.
مسعود زاده ادامه داد: البته در برخی موارد ممکن است برخی بدهی‌ها از گذشته در باشگاه باقی مانده باشد که علت آن نیز هزینه‌های بالا سال‌های گذشته بوده است ولی در حال حاضر با توجه به بودجه مصوب، مبلغ آن به شکلی منظم در اختیار باشگاه قرار گرفته است که جای تشکر و تقدیر دارد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به این سوال که افق پیشروی مدیریت باشگاه در چه جهت قرار دارد گفت: با توجه به پتانسیل بالایی که باشگاه صنعت مس دارد باید انتظارات را برآورده کنیم. در سخت افزاری باشگاه صنعت مس کرمان ؛ مجموعه 30هزار نفری در شهر کرمان توسط شرکت صنایع مس ایران در حال احداث است که دارای امکانات بسیار بالایی است. در حال حاضر این پروژه حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورتی که تکمیل و بهره برداری شود، می توان گفت بهترین مجموعه در سطح ایران و حتی اسیا خواهد بود.
وی افزود: این مجموعه 4 زمین تمرین که دارای 2 زمین فوتبال مصنوعی است که تمام تیم های بزرگسال و پایه های ما در این مجموعه در حال تمرین هستند. این مجموعه دارای سالن های بدنسازی، شنا و حتی سالن های آماده سازی و آموزشی است و این مجموعه بسیاز عظیم و شکیل است.
مسعودزاده ادامه داد: حال با این سخت افزار که در اختیار داریم مردم هم به حق انتظار دارند تا تیم محبوبشان در لیگ برتر باشد در همین راستا سیاست گذاری و برنامه ریزی ما به گونه ایی بوده است که بتوانیم بهترین ها را در کنار بازیکنان جوانی که خودمان پرورش داده ایم قرار دهیم و مجموعه خوبی را داشته باشیم. ما نسبت به قبل افزایش چشمگیری در حضور بازیکنان بومی در تیم داشته ایم و الان به حدود 20 نفر رسیده است. در ارنج اصلی تیم نیز در بازی های اخیر 8 نفر از بازیکنان کرمان بودند.
مدیر باشگاه مس با بیان اینکه البته بحث بومی و غیربومی در فوتبال امروز دنیا مطرح نیست افزود: ما بسیار خوشحالیم که بچه های کرمان با توجه به اکادمی که در چند سال اغاز کردیم و فعالیت های بسیار عالی انجام دادیم الان به ثمر نشسته و الان با بازیکنان بزرگ دیگر شهرها رقابت میکنند. ما به بحث آکادمی ها اعتقاد داریم. ما میخواهیم باشگاه داری بکنیم نه تیمداری.
وی در ادامه این مصاحبه گفت: برای موفقیت در باشگاه داری باید قطعا بحث پشتوانه سازی و جوان گرایی را مدنظر داشته باشیم. اگر ما پشتوانه سازی نکنیم قطعا در مقطعی شکست خواهیم خورد. اگر ما بخواهیم حضور مستمر و مداوم در بالاترین سطح مسابقات کشور داشته باشیم قطعا این بحث جوانگرایی حائز اهمیت خواهد بود. ما این کار را انجام داده ایم. از 6 سال و حتی قبل از آن دارای تیم هستیم و این مدرسه فوتبال باشگاه است که کار استعدادیابی را با دقت انجام می‌دهد. بعد از 6 سال تیم های 7، 8 تا 13 سال تشکیل دادیم و برای همه آنها برنامه ریزی کردیم و پس از 13 سال تیم های نونهالان نوجوانان جوانان و امید مس را داریم که همگی در لیگ برتر کشور وارد مسابقات شده‌اند.
مدیر عامل باشگاه مس افزود:ما افتخارات زیادی در پایه ها داشتیم تا جایی تیم امید مقام سوم کشور را کسب کرد. حتی بین تیم امید و تیم بزرگسالان در لیگ یک، تیم مس نوین در لیگ سوم کشور تشکیل دادیم که زیر 23 سال هستند تا بازیکنان که از امید خارج و در تیم بزرگسالان نیستند در این تیم حضور خواهند داشت تا این بازیکنان نیز پشتوانه ما باشند.
وی اضافه کرد: حق تماشاگران و هواداران است که از نتایج تیم ناراحت و نگران باشند، در هر حال تیم مس تیم بزرگ و مال همه است و دوستش دارند ولی انشالله اگر مقداری صبر کنند و تحمل داشته باشند، به زودی شاهد پیشرفت و نتایج خوب این تیم خواهیم بود.
مسعود زاده در پایان ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع تر پایگاه استعدادیابی در مناطق جنوب ایران راه اندازی شود تا بیشتر بتوانیم از بازیکنان خوب و مستعد این مناطق استفاده کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر