پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹

کرمان در مسابقات کشتی فرنگی کشور
سوم شد
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور، کرمان به مقام سوم رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه ج با حضور 10 تیم و در دو گروه پنج تیمی روزهای 8 و 9 مهرماه در شهرستان رشت استان گیلان برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم گیلان به عنوان نخست دست یافت و تیم های بوشهر و کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند.
فینال: گیلان 5 – بوشهر 3
رده بندی: کرمان 7 – چهار محال و بختیاری یک
در رده بندی تیمی استان های1- گیلان 2- بوشهر 3- کرمان 4- چهارمحال و بختیاری 5- گلستان 6- زنجان 7- قزوین 8- یزد 9- سیستان و بلوچستان 10- خراسان جنوبی حائز مقام های اول تا دهم شدند.

به مناسبت روز آتش نشان
ورزش صبحگاهی به میزبانی آتش نشانی مرکزی برگزار شد
ورزش صبحگاهی به همت انجمن صبح و ورزش و به میزبانی آتش نشانی و به مناسب روز آتش نشان در محل آتش نشانی مرکزی با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.
مهندس علی عسکری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت:7 مهر ماه روز ملی آتش نشانی بود و به منظور تجلیل و بزرگداشت مقام آتش نشان این برنامه ورزشی برگزار شد. وی افزود:ما برای چهارمین بار است که میزبان این عزیزان هستیم ؛ انجمن صبح و ورزش تلاش بسیاری را برای برگزاری این مراسمات در طول سالیان انجام داده است. وی تصریح کرد: ورزش در رشته های مختلف مانند: تنیس روی میز، شطرنج، شنا، والیبال، فوتسال را داریم و چون آمادگی جسمانی در آتش نشانی بسیار مهم است هر 3 ماه یکبار تست آمادگی جسمانی گرفته می شود و رتبه بندی می شوند. عسکری بیان کرد:آتش نشانان ما مقام های بسیاری را در حوزه ورزش کسب کرده اند. مدیر عامل آتش نشانی مرکزی ادامه داد: اگر اطلاع رسانی را به طور ویژه تر باشد بهتر خواهد بود و جمعیت بیشتری در این مراسم شرکت خواهد کرد. این مسئول اظهار داشت: غبار روبی قبور شهدا، حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه و برگزاری جشنی با حضور مسئولین و خانواده های آتش نشانان از دیگر برنامه های ما در هفته آتش نشان است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *