پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

جمع‌آوری 85 فقره انشعاب غیرمجاز در قلعه گنج
طی مرداد 85 فقره انشعاب غیرمجاز در قلعه گنج ، جمع‌آوری شد. محمد لورگ رئیس اداره آب و فاضلاب قلعه گنج گفت: «در مردادماه 100 فقره انشعاب غیرمجاز در این شهر شناسایی شد که از این تعداد 15 فقره تبدیل به مجاز و 85 فقره قطع و جمع‌آوری شد.
انشعابات غیرمجاز باعث آلودگی آب آشامیدنی می‌شوند و علاوه بر آن افت فشار شبکه در مناطقی که این انشعابات وجود دارند از دیگر معایب آن است. استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز می‌توانند با مراجعه به اداره آب نسبت به مجاز نمودن انشعاب خود اقدام نمایند در غیر این صورت انشعاب آن‌ها قطع و جمع‌آوری می‌شود.»

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان انار منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد طاهری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان محمد زین‌الدینی مدیر امور آبفای شهرستان انار شد.

اجرای 2 هزار و 300 متر شبکه فاضلاب در شهر کرمان
طی نیمه اول شهریور 2 هزار و 300 متر شبکه فاضلاب در شهر کرمان اجرا شد. محمدعلی سیاهکوهی مجری پروژه فاضلاب شهر کرمان گفت: «از اول تا پانزدهم شهریورماه 2 هزار و 300 متر شبکه فاضلاب در بلوار جهاد، بلوار آزادگان، خیابان 24 آذر و کوچه‌های آن، شهرک خواجو و انتهای بلوار پارادیس شهر کرمان اجراشده است.»
وی افزود: «طی این مدت 260 فقره انشعاب فاضلاب در شهرک طباطبایی و بلوار جهاد واگذار شد. با توجه به بازگشایی مدارس در اول مهرماه، کلیه عملیات‌های اجرای فاضلاب از 15 شهریور تا 15 مهرماه تعطیل است.»

تصفیه بیش از 550 هزار فاضلاب شهر کرمان
طی شهریورماه 551 هزار و 513 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان تصفیه شد. هادی دهقانی مدیر بهره‌برداری فاضلاب شهر کرمان گفت: «طی ماه گذشته 551 هزار و 513 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان تصفیه شد.» وی افزود: «طی این به‌منظور نگهداری شبکه فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی و افزایش رضایتمندی مشترکین ،68000 متر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد. ماه خبر داد.» دهقانی همچنین از انجام 344 مورد آزمایش و 3600 ویدئو متری شبکه ، رفع 9 مورد اتفاقات شبکه و هم‌سطح سازی 5 دریچه منهول در شهریورماه خبر داد.

ارتقای اداره آبفای شهرستان انار به امور آب و فاضلاب
اداره آبفای شهرستان انار به امور آب و فاضلاب ارتقا یافت. سالاری معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: «با توجه به افزایش تعداد مشترکین انار به بیش از 5000 نفر و وجود فرمانداری در این شهر، به‌منظور افزایش سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان شهرستان انار، اداره آبفا به امور آبفا ارتقاء می‌یابد که با این ارتقاء، چارت سازمانی تغییر پیدا می‌کند و نیروهای جدیدی نیز به سیستم افزوده می‌شوند.»
وی افزود: «همچنین با این تغییر، مدیر استقلال بیشتری پیدا می‌کند که این امر در خدمت‌رسانی بهتر نقش به سزایی دارد.» چرخ انداز سرپرست شرکت آبفای شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم اطمینان خاطر داد

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *