پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | استاندار کرمان در مراسم تقدیر از پارالمپیکی ها: این موفقیت ها درس های بزرگی برای مردم ما دارد

استاندار کرمان در مراسم تقدیر از پارالمپیکی ها: این موفقیت ها درس های بزرگی برای مردم ما دارد





۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱:۴۸

استاندار کرمان در مراسم تقدیر از پارالمپیکی ها:
این موفقیت ها درس های بزرگی برای مردم ما دارد

باغ موزه فتح آباد شامگاه چهارشنبه میزبان جمعی از مسئولین، ورزش کاران پارالمپیکی و خانواده آنها بود. در این مراسم که به همت استانداری، اداره کل بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و شبکه 5 سیما برگزار شد از ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیک 2016 ریو تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم دیبا کلانتری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: افتخارات به دست آمده توسط ورزشکاران استان کرمان در المپیک و پارالمپیک از جمله پرچمداری کاروان المپیک و پارالمپیک و کسب 25 درصد مدال‌های کسب شده اقدامی کم‌نظیر است.
وی ابراز داشت: به هیچ طریقی نمی‌توان سختی‌ها و تلاش‌های ورزشکاران استان کرمان در میادین ورزشی را جبران کنیم.
کلانتری ادامه داد: از حرکت و هدایای استاندار کرمان و حمایت‌های وی برای ترغیب ورزشکاران المپیک و پارالمپیک در مراسم بدرقه و استقبال از آنها کمال تشکر و قدردانی را دارم.
عباس صادق‌زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان، نیز در سخنانی گفت: باید شناسایی و بهره‌برداری از استعدادها و توانمندی‌هایی که توان‌خواهان دارند را به شکل مستمر داشته باشیم.
وی بیان داشت: توانمندی‌های بالقوه معلولان باید مورد توجه قرار گیرد و حمایت‌های بی‌نظیری از سوی مسئولان استان کرمان به ویژه استاندار از ورزشکاران معلول وجود دارد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان اضافه کرد: معلولان گاهی در زندگی خود با مشکلاتی مواجه هستند و بها دادن به این قشر می‌تواند دغدغه‌های آنها را التیام بخشد.
علی رضا رزم حسینی استاندار کرمان در ادامه این مراسم گفت: ورزشکاران پارالمپیکی با هدفی که داشتند هیچوقت خسته و ناامید نشدند و این درس بزرگی برای ما و جوانانی است که امروز باید برای آبادانی کشور و استان خود تلاش کنند و همچنین فرهنگ کار و تلاش را توسعه دهید.
رزم حسینی عنوان کرد: امشب به مناسبت قهرمانان و افتخارآفرینان و کسانی که با وجود محدودیت های جسمی باعث افتخارات زیادی برای همه ملت ایران، ورزشکاران و مردم کرمان شدند، دور هم جمع شدیم و وظیفه ما و همه مردم ایران و کرمان است که به خوبی از این عزیزان قدرشناسی به عمل آوریم و امشب اگر جمع شدیم علاوه بر سپاس و قدرشناسی عزیزان، یادآوری درس هایی برای مردم کرمان است.
وی تصریح کرد: این ورزشکاران به جوانان درس هایی دادند، آنها ثابت کردند با کار و تلاش می توان کارهای بزرگی انجام داد، با محدودیت و معلولیت جسمی برای جوانان الگو می شوند و به جوانان خستگی ناپذیر بودن برای رسیدن به هدف را آموختند.
استاندار کرمان گفت: به کسانی که در پارالمپیک ریو خوش درخشیدند تبریک می گویم و حضور پیشکسوتان ورزشی و مدیران در این محل، در بدرقه و استقبال باعث دلگرمی است و انجام تعهدات حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.
وی ادامه داد: برنامه ریزان و کسانی که مسئول ورزش کشور هستند برنامه ریزی کنند که مدال ها متوقف نشود و ادامه داشته باشد و بتوانیم مدال های بیشتری در آینده کسب کنیم.
در پایان این مراسم که با برنامه های شاد و متنوعی همراه بود، با اهدا سکه طلا، منزل مسکونی و ایجاد شغل برای قهرمانان ، از ورزشکاران کرمانی حاضردر برزیل 2016 تقدیر به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *