پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برنامه های هفته ناجا توسط فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح شد همه با هم برای امنیت و آرامش

برنامه های هفته ناجا توسط فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح شد همه با هم برای امنیت و آرامش





۸ مهر ۱۳۹۵، ۰:۴۷

برنامه های هفته ناجا توسط فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح شد
همه با هم برای امنیت و آرامش

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان جهت تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، صبح دیروز در محل ستاد فرماندهی برگزار گردید. در ابتدای این نشست، سرهنگ علیرضا پریور، معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه را از نشر و بازتاب هر خبر و مطلبی که باعث تفرقه گرایی میان اقوام و اقشار جامعه شود، منع کرد و گفت: دشمنان منتظرند تا کوچکترین موضوع قوم گرایی و تفرقه افکنی را دست آویز قرار دهند و آرامش و اتحاد جامعه ای را بهم بریزند، این یک موضوع علمی ثابت شده در جوامع است که هرچه فشارهای بیرونی بیشتر باشد، انسجام درون جامع بیشتر و محکم تر می شود. مثلا در اوایل انقلاب گروههای سیاسی زیادی سعی در فشار آوردن و لطمه زدن به انقلاب ایران بودند اما در موضوع دفاع مقدس همه یک زبان و هم دل شدند و دفاع مقدس را بنا نهادند که باعث پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی و دفاع همه جانبه و مقدس از آرمان های بزرگ امام راحل و ایران اسلامی شد. در حال حاضر هم بهتر است مطالبی مطرح شود که درجهت تخریب یک قوم و یک جامعه خاص نباشد، چرا که اون موقع است که از درون مستحکم تر و متحد تر شده و علیه نظام اجتماعی جبهه گرفته و ابزار تجزیه پذیری و از هم پاشیدگی جامعه بزرگ اسلامی را فراهم کرده و ضررات و آسیب های غیر قابل جبرانی را وارد می کند.همه اقوام و طوائف مانند هم هستیم و کرد و لر و بلوچ و شمالی و جنوبی ندارد و باید با هم و در کنار هم برای ایجاد مملکتی واحد و امنیت فراگیر جامعه تلاش کنیم.
سردار رضا بنی اسدی، فرمانده انتظامی استان نیز طی سخنانی یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی و خبرنگاران شهید را گرامی داشت و افزود: خبرنگاران عرصه دوران جنگ، به عنوان پیام آوران عاشق حق و آزادگی، برای مردم ایران بودند که صحنه های نبرد حق علیه باطل را ثبت کردند و آن را به بازماندگان به یادگار گذاشتند. یاد همه آنها را برزگ می داریم.
وی ادامه داد: هفته ناجا از جمعه 9 مهرو با شعار« همه با هم برای امنیت و آرامش» در سراسر کشور آغاز و تا پنج شنبه 15 مهر ادامه خواهد داشت که هر روز یک شعار خاص خودش دارد که روز شمار هفته ناجا اینچنین است؛
9/7/95 – پلیس، جامعه ایمانی؛ ارزش های اسلامی و عزت حسینی
10/7/95- پلیس، حرفه ای گرایی، دانش بنیانی، کارآمدی
11/7/95- پلیس، قانون گرایی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی
12/7/95- پلیس،آموزش همگانی، اعتماد مردمی، امنیت پایدار
13/7/95- پلیس،پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی
14/7/95- پلیس، مردم مداری، رافت و مهربانی، سرمایه اجتماعی
15/7/95- پلیس، فضایل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت
فرمانده انتظامی کرمان گفت: در این هفته برنامه های متنوعی برای آشنایی بیشتر مردم و اقشار جامعه با فعالیت ها و اقدامات نیروی انتطامی تدارک دیدیم که از مهمترین آنها می توان به برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، موتورسواران قانون مند، کوه پیمایی و دوچرخه سواری؛ نمایش اقتدارپلیس توسط یگان های ویژه؛ حضور در محله ها، مساجد و مدارس و چندین برنامه دیگر اشاره کرد.
ضمن اینکه در طول این هفته، برنامه هایی مانند بازدید دانش آموزان از شهرک ترافیک و حضور هیات رئیسه پلیس استان در دفتر نظارت همگانی 197 واقع در خیابان عباسپور به صورت روزانه انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *