پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ مهر ۱۳۹۵، ۰:۴۴

تحلیل نمایش
«عادت‌های عادی»
بررسی تحلیلی نمایش «عادت‌های عادی» نام دیگرش «مرگ مولف قصه های عامیانه» به کارگردانی و نویسندگی مجید عتیق روز پنج شنبه ۸ مهر ساعت ۶ عصر در کافه گالری آزاد برگزار می‌شود. در این برنامه و با حضور رضا قدس ولی، پوریا قلی پور، رضا شمسی، و مهدی صمدانی درباره‌ی ارتباط و تداخل حوزه‌های ادبیات داستانی و نمایش، گپ و گفت می‌شود.
گفتنی است نمایش «عادت‌های عادی» نام دیگرش «مرگ مولف قصه‌های عامیانه» از ۵ تا ۲۵ شهریور در پلاتوی موج نو برگزار شد لذا علاقه‌مندانی که از این تئاتر دیدن کرده‌اند می‌توانند برای حضور در جلسه‌ی بررسی تحلیلی آن روز پنجشنبه ۸ مهر ساعت ۶ عصر در کافه گالری آزاد حضور یابند.

امضا بر
«دختر آیینه پوش»
گروه فرهنگ و هنر – جشن امضا و رونمایی آلبوم دختر آیینه پوش شعر و دکلمه محسن کاشانی روز شنبه ۱۰ مهر ساعت ۵ بعد از ظهر در کافه گالری آزاد برگزار می‌شود. در این مراسم هرمز علی پور، شاعر و علیرضا دانش پژوه؛ شاعر و ترانه سرا حضور خواهند یافت.
همچنین این مراسم با برنامه‌هایی از قبیل شعر خوانی و اجرای موسیقی همراه خواهد بود. گفتنی است محسن کاشانی غزلسرا و ترانه‌سرای کرمانی است که تا کنون دو مجموعه شعر و یک مجموعه ترانه از او به چاپ رسیده‌است.

دومین مجموعه شعر مهدی نظری منتشر شد
«شورش روی این تخت» رونمایی شد
رونمایی و جشن امضا مجموعه شعر «شورش روی این تخت» اثر مهدی نظری اسفندقه، روز چهارشنبه ۷ مهر ساعت ۶ بعد از ظهر در کافه گالری آزاد برگزار گردید. این برنامه با شعر خوانی همراه بود و حسین سبزه صادقی؛ شاعر و رییس فرهنگ عامه و شهرام پارسا مطلق؛ شاعر و روزنامه‌نگار نیز در این مراسم حضور داشتند.
گفتنی است مهدی نظری اسفندقه شاعر اهل اسفندقه است که اولین مجموعه شعر خود با نام «این نامه را برای شما پست کرده‌بود» را در سال ۸۷ منتشر نمود و «شورش روی این تخت» دومین مجموعه شعر اوست که توسط نشر فرهنگ عامه به چاپ رسیده ‌است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *