سایت خبری پیام ما آنلاین | شروع پروژه نظام آراستگي محيط كار (S5)

شروع پروژه نظام آراستگی محیط کار (S5)





۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۳

شروع پروژه نظام آراستگی محیط کار (S5)

پروژه (S5) از مردادماه سالجاری در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مدیر عامل این شرکت مهمترین اهداف این پروژه را پیشگیری از حوادث و افزایش بهره وری عنوان کرد و گفت: «با پیاده سازی این نظام (S5) می توان به بهبود نظم و انضباط، کاهش اتلاف وقت و سرمایه، صرفه جویی در هزینه ها، ارتقای کیفیت و پیشگیری از خرابی ها امیدوار بود».
مهندس شهبا در ادامه افزود: «با طرح ریزی و استقرار نظام آراستگی در محیط کار می توان با دور کردن اشیاء زائد و غیر ضروری از محل کار، محیط پاکیزه و زیبایی را برای کارکنان فراهم نمود». وی گفت: «انجام این پروژه و نظام مدیریت کایزن که در ادامه روند استقرار این سیستم است، در روحیه همکاران تأثیر مثبت و سازنده ای را ایجاد خواهد نمود. »
سعید افضلی نژاد، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت نیز در این رابطه گفت: «پروژه (S5) یکی از پروژه هایی است که ترویج کننده کار تیمی و ایجاد فرهنگ بهبود مستمر و سرآغاز نهضت بهره وری در سازمان است.»
وی ساختار پروژه را متشکل از کمیته راهبری، تیم همراهان بهره وری و چهار کارگروه اجرائی دانست و گفت: «کمیته راهبری متشکل از معاونین و مدیران سازمان است و وظیفه سیاست گذاری پروژه را برعهده دارد. تیم همراهان بهره وری متشکل از بدنه کارشناسی سازمان و در قالب4 کارگروه با عناوین استانداردسازی و مستندسازی، آموزش و فرهنگسازی، اجرائی، پایش و اندازه گیری وظیفه پیاده سازی و پیشبرد پروژه را برعهده دارند.»
مشاور پروژه (S5) این شرکت، عزم راسخ مدیران و حمایت آنها از موضوع نظم و آراستگی و همچنین همدلی و همراهی کارکنان برای بهبود بهره وری را رمز اثربخشی این پروژه عنوان کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *