پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به بهانه سالگرد فوت هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس 24 ابدی

به بهانه سالگرد فوت هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس 24 ابدی





۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۳۴

به بهانه سالگرد فوت هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس
24 ابدی

امروز مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس در زادگاه او در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.
بامداد 9 مهرماه 1394، خبری در رسانه ها پخش شد که باورش برای خیلی از اهالی ورزش سخت و محال بود اما، واقعیت داشت و هادی نوروزی کاپیتان جوان و فقید پرسپولیس در اثرایست قلبی دارفانی را وداع گفته بود.
هادی نوروزی متولد ۲۸ تیر ۱۳۶۴ در بابل بود.او نخست به کشتی روی آورد اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد.او که سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را داشت در فصل ۸۵-۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان رفت و در ۲۲ بازی که برای این تیم انجام داد، ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت اما به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۸۸-۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی و 9 بازی در رده ملی شد.
باشگاه پرسپولیس برای جذب محسن مسلمان هافبک وقت ذوب آهن، هادی نوروزی به علاوه یک بازیکن دیگر مبلغ قابل توجهی پول به باشگاه ذوب آهن پیشنهاد داد. با اینکه باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرد اما به گفته نزدیکان هادی نوروزی از اینکه‌شان وی پایین آورده شده و به او بی احترامی شده بود از پرسپولیس جدا شد هرچند در آغاز فصل بعد مجددا به پرسپولیس بازگشت و در بازی مقابل نفت تهران یک نیمه بازی کرد.
در آن یک نیمه ضعیف عمل کرد و تا بازی تراکتور به نیمکت چسبیده بود اما با روی کار آمدن حمید درخشان او در بازی مقابل نفت مسجد در دقیقه 56 به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد.هادی تا پایان فصل با گل ها و پاس گل های موثر خود به تاثیر گذارترین و محبوب ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شد و در انتهای فصل با جدایی محمد نوری به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس انتخاب شد.
او در اولین بازی فصل قبل مقابل پدیده که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو داشت با دادن پاس گلی زیبا و سوپر گلی تماشایی که آخرین گل این فوتبالیست بااخلاق بود، فصل پانزدهم را شروع کرد.
نوروزی که دارای دو فرزند به نام هانی و هانا ست در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبى درگذشت و انتقال او به بیمارستان آتیه تهران هم نتیجه‌ای در پی نداشت. پس از مراسم تشییع جنازه که در روز جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی جمعیتی نزدیک به ۳۵ هزار نفر برگزار شد. پیکر نوروزی به زادگاهش منتقل و در روستای کپورچال بابل به خاک سپرده شد.
از آن روز به بعد هواداران و دوستداران هادی در دقیق 24 بازی های پرسپولیس به یاد بازیکن 24 تیم شان، می ایستند وبه تشویق وی می پردازند. ضمن اینکه قرار شده پیراهن شماره 24 بایگانی شود و تنها در صورتی که هانی، پسر هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس شود، او به احترام و یاد پدرش این پیراهن را بر تن کند.
روحش شاد و یادش گرامی

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *