سایت خبری پیام ما آنلاین | سرمربی مس رفسنجان برکنار شد زینلی: فعلا کسی سرمربی نیست

سرمربی مس رفسنجان برکنار شد زینلی: فعلا کسی سرمربی نیست





۷ مهر ۱۳۹۵، ۰:۱۳

سرمربی مس رفسنجان برکنار شد
زینلی: فعلا کسی سرمربی نیست
تیم فوتبال مس رفسنجان با گذشت 8 هفته از آغاز لیگ یک تنها 4 امتیاز کسب کرده است و همین مساله باعث شد مسوولان این باشگاه علی کلانتری را از کار برکنار کنند.
کلانتری فصل گذشته سرمربی فجرسپاسی بود و این تیم را تا آستانه صعود به لیگ برتر هم پیش برد که در نهایت این اتفاق نیفتاد.
علی زینلی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص برکناری علی کلانتری از سرمربیگری مس رفسنجان اظهار داشت: کلانتری برکنار نشده است، بلکه قرار است کادر فنی تیم تقویت شود ما صحبت‌هایی را با کریستوویچ انجام داده ایم و قرار است تا اوایل هفته آینده وضعیت حضور او در تیم مشخص شود.
وی در مورد اینکه چه کسی به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت گفت: فعلا کسی سرمربی نیست و همه به عنوان مربی در تیم فعالیت خواهند کرد تا ببینیم ظرف 10-20 روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. اینکه چه کسی سرمربی باشد خیلی مهم نیست. باید تلاش کنیم که تیم از این بحران خارج شود.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با انتقاد از نتایج این تیم در لیگ دسته اول یادآور شد: در 8 هفته‌ای که برگزار شده ما تنها 4 امتیاز گرفته‌ایم و در رتبه شانزدهم قرار گرفته‌ایم که به هیچ عنوان زیبنده مس، کلانتری و بازیکنان نیست. به دلیل کسب این نتایج هم تمام این افراد از جمله خود من 10 درصد از قراردادشان کسر خواهد شد و حالا در صورت بهبود نتایج و جبران امتیازات از دست رفته ما این جریمه را بازخواهیم گرداند.
زینلی در مورد اینکه اگر با کریستوویچ به توافق نرسند گزینه دیگری را به کادر اضافه می‌کنند یا خیر گفت: ما صحبت‌هایی را با این مربی انجام داده‌ایم اما اگر به نتیجه نرسیدیم اولویتمان مربیان بومی که با آنها صحبت خواهیم کرد و کادر را تقویت می‌کنیم.
وی در مورد علت عدم نتیجه گیری مس تاکید کرد: وقتی تیمی شکست می‌خورد همه مسئولان باشگاه و بازیکنان مقصر هستند از من مدیرعامل گرفته تا کادر فنی، بازیکنان و همه افراد. البته 4-5 امتیاز به خاطر اشتباهات داوران بود که کمیته داوران هم این موضوع را تائید کرد. برخی از امتیازها هم به خاطر این بود که استرس بازیکنان بیش از حد بود.کلانتری در انتخاب بازیکنان اشتباه نکرد اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که آن نتایج که مدنظرمان بود کسب نکردیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *