پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | با تصویب هیات نظارت بر مطبوعات اتفاق افتاد پیام ما روزنامه صبح ایران

با تصویب هیات نظارت بر مطبوعات اتفاق افتاد پیام ما روزنامه صبح ایران





۵ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۲۵

با تصویب هیات نظارت بر مطبوعات اتفاق افتاد
پیام ما روزنامه صبح ایران

درخواست روزنامه «پیام ما» روزنامه استانی کرمان، در خصوص تغییر گستره توزیع از استان کرمان به سراسری صبح امروز ۵ مهر در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور بررسی و مورد تایید قرار گرفت.
درخواست روزنامه پیام ما در خصوص تغییر گستره توزیع از استان کرمان به سراسری صبح امروز ۵ مهر در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور بررسی و مورد تایید قرار گرفت.
این روزنامه به صاحب امتیازی موسسه مطبوعاتی پیام آوران کرمان و سردبیری بردیا امیر تیموری اولین روزنامه سراسری استان کرمان خواهد بود. روزنامه پیام ما تا کنون در۷۳۱ شماره پیاپی منتشر شده است. این روزنامه پیش از این در رتبه بندی روزنامه های کشور با کسب امتیاز ۳۹/۷ در رتبه ۸۱ قرار گرفت و عنوان با کیفیت ترین روزنامه استان را از آن خود کرد. موسسه مطبوعاتی پیام آوران صاحب امتیاز پایگاه خبری «کرمان نو» و مجلات سراسری «پیام داستان» و «کاغذ سیاست» نیز میباشد همچنین این موسسه ناشر هفته نامه استانی «پزشک مردم» و هفته نامه منطقه ای «تجارت شرقی» است و بزودی دو هفته نامه استانی « کاغذ ورزش» نیز از سوی این گروه رسانه ای انتشار خود را آغاز خواهد کرد. نکیسا خدیشی مدیرعامل این موسسه مطبوعاتی با بیش از ۴۰نفر پرسنل اداری و کادر تحریریه بیمه شده است
با برنامه ریزی صورت گرفته وتامین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز بزودی «پیام ما» به عنوان روزنامه صبح ایران و تریبونی برای استان کرمان بر روی دکه های مطبوعاتی سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *