سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۵ مهر ۱۳۹۵، ۱:۱۴

احتمال رویارویی مس کرمان و استقلال در آزادی
به گفته‌ی مقامات تیم خیبر خرم‌آباد که قرار بود در جام حذفی حریف تیم مس کرمان باشد، این تیم از حضور در این بازی‌ها انصراف داده است.
سیامک کوه گرزاده مدیر رسانه ای تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اعلام خبر گفت : با توجه به فشردگی مسابقات لیگ دسته یک ،تیم فوتبال خیبر از حضور در مسابقات جام حذفی انصراف داد.
وی در ادامه اظهار داشت : طبق صحبت مدیران باشگاه خیبر، چون این تیم دیر بسته شده و زمان بدنسازی را از دست داده است، با تعطیلی لیگ یک، به علت برگزاری جام حذفی، فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم به وجود آمده تا تیم خود را آماده مسابقات آینده کند.
پیش از این قرار بود تیم‌های مس کرمان و خیبر خرم‌اباد در مرحله‌ی سوم رقابت‌های جام حذفی روز جمعه نهم مهر ماه در ورزشگاه باهنر به مصاف یکدیگر بروند که با انصراف تیم خیبر این بازی لغو شد و تیم مس به دور بعد بازی‌ها صعود کرد.
تیم مس به احتمال فراوان در دور چهارم مسابقات با برنده‌ی بازی تیم‌های ملوان نوین و استقلال تهران روبرو خواهد شد که در صورت برد تیم استقلال، تیم مس کرمان در ورزشگاه آزادی میهمان این تیم خواهد بود.

رکورد پرس سینه کشور شکسته شد
شاگردان رضا رهنمون مربی نامدار استان کرمان در مسابقات بین المللی پرس سینه که در اردیبل برگزار شد، خوش درخشیدند.
وی که هم اکنون به عنوان مربی تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه و قوی ترین مردان و بدنسازی مازندران در حال فعالیت است، با این تیم در مسابقات فوق شرکت و شاگردانش به مقام های زیر دست یافتند؛
1- سعید مرتضوی با شکستن 10 کیلوگرم رکورد ایران، به مقام قهرمانی دسته 120 کیلوگرم رسید. او همچنین با زدن وزنه 230 کیلوگرم سنگین تزین رکورد مسابقات را از خود برجای گذاشت.
2- نعیم رجایی در دسته 59 کیلوگرم به مقام دوم رسید.
3- ایمان فاضل زاده در دسته 93 کیلوگرم بزرگسالان و بین 12 نفربه مقام چهارم دست یافت.
4- جاسم بختیاری در دسته 93 کیلگرم بزرگسالان به مقام ششم دست یافت.
سالهاست که استاد رضا رهنمون مربی مطرح و صاحب سبک کشور با پرورش شاگردان زیادی از جمله امیرمسعود فلاح زاده(قهرمان و رکورد دار ایران)، دکتر محمدرضا نخعی و غیره در سطح استان کرمان و کشور، نقش به سزایی در رشد و شکوفایی ورزش ایران دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *