پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۵ مهر ۱۳۹۵، ۰:۵۱

بیش از 1800 دستگاه کنتور خراب در استان کرمان تعویض شد
محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: در مرداد ماه در راستای مدیریت مصرف، کاهش آب بدون درآمد، جلوگیری از هدر رفت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین یک هزارو 872 دستگاه کنتور خراب در سطح استان تعویض شد. وی افزود: این تعداد دستگاه کنتور خراب در شهرستان های بافت (55)، بردسیر (22)،بم (149)،جیرفت (81)، راور (22)،رفسنجان (272) ،زرند (89)، سیرجان (228)، شهربابک (30)، عنبرآباد (43)،کرمان (709) و کهنوج (172) دستگاه تعویض شد.
مدیرعامل آبفای استان کرمان در پایان یادآور شد : تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب رسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می نماید.

180 فقره انشعاب آب
در شهرستان سیرجان واگذار شد
مجیدمیرشاهی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: در مرداد ماه گذشته به منظور ارائه خدمات به مشترکین جدید، 180 فقره انشعاب آب در این شهرستان واگذار شد. میرشاهی افزود: 132 فقره از این انشعابات در سیرجان و مابقی در شهرهای تابعه (بلورد، پاریز، زیدآباد، نجف شهر و هماشهر ) واگذار شد.
وی اظهار کرد: همچنین در مدت زمان ذکر شده در راستای جلوگیری از هدررفت آب و رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکین، بیش از 8 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در سطح شهرستان بازسازی شد.

بیش از 1100 فقره انشعاب آب در استان واگذار شد
محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: در مرداد ماه به منظور ارائه خدمت به مشترکین جدید در سطح استان یک هزارو 181 فقره انشعاب آب در شهرستان های رفسنجان(189)، زرند (124)، کرمان (367)، بم (86)، کهنوج (38)، بافت (48)، بردسیر (35)،سیرجان (180)، جیرفت (40)، شهربابک (52)، عنبرآباد (12) و راور (10) فقره به متقاضیان واگذار شد.
وی افزود: طی این مدت بیش از 27 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح استان توسعه یافت و بازسازی شد.

262 فقره حوادث انشعابات و شبکه در شهرهای تابعه کرمان رفع شد
غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: طی مردادماه گذشته 262 فقره حوادث انشعابات و شبکه در شهرهای تابعه کرمان شامل حوادث انشعابات (123 فقره)، حوادث شبکه اصلی (39 فقره) و حوادث شبکه فرعی (100 فرعی) در شهرهای تابعه کرمان (اختیارآباد، اندوهجرد، باغین، جوپار، چترود، راین، زنگی آباد، شهداد، کاظم آباد،گلباف، ماهان و محی آباد) برطرف شد.
وی افزود: همچنین در مدت زمان ذکر شده نزدیک به 4 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهرستان توسعه یافت و بازسازی شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *