سایت خبری پیام ما آنلاین | جانشین سپاه ثارالله استان کرمان: دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان: دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود





۴ مهر ۱۳۹۵، ۱:۱۲

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان:
دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود و آن صدور فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی به سایر نقاط منطقه و فراسوی منطقه است.
سردار محمد مطهری دیروز در آئین معارفه معاون جدید فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار‌ داشت: آنها که روزهای انقلاب را به یاد دارند به خوبی می‌دانند که این انقلاب چه بر سر آمریکا و استکبار جهانی آورد و به یکباره 40 هزار متسشار خود را از این کشور بیرون ببرد.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تحرکات و اقدامات عوامل پهلوی و ساواک در روزهای آغازین انقلاب و فعالیت‌های لانه جاسوسی و همچنین کارهای خرابکارانه و تروریستی گروه‌های ضد انقلاب را با حمایت و پشتوانه بیگانگان جهت براندازی نظام بی اثر دانست و گفت: در این برهه بود که دشمنان به سراغ صدام رفتند.
وی با اشاره به اینکه صدام فردی دیوانه و قدرت‌طلب بود، گفت: دشمنان با در نظر گرفتن همین مطلب به سراغ صدام رفتند و صدام که فکر می‌کرد می‌تواند با تسلط بر ایران ابرقدرت منطقه شود به ایران حمله کرد.
سردار مطهری فرار نیروهای ارشد نظامی و ارکان تصمیم‌گیرنده کشور را در بحبوحه انقلاب از ایران و روی کار آمدن عده‌ای جوان انقلابی را عامل اصلی حمله به ایران دانست و گفت: دشمن فکر می‌کرد ظرف چند روز کشور را تصاحب می‌کند در حالی‌که برنامه‌ریزی و اهداف آنان با شکست روبه‌رو شد و جنگ یک هفته‌ای 8 سال به طول انجامید. جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در زمانی که جنگ سرد بر فضای جهانی حاکم بود و آمریکا و شوروی در صدد دستیابی به اطلاعات نظامی و توانمندی‌های کشور هم بودند در برابر ایران قرار گرفته و از صدام حمایت کردند. وی درگیری 5 استان مرزی را در جنگ و نابودی هزاران شهر و روستای مرزی و مهاجرت عده زیادی از هموطنان و خسارات بی‌شمار جنگ به این کشور و این مردم را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای نظامی در پاسداری از این کشور تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد. سردار مطهری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود و آن صدور فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی به سایر نقاط منطقه و فراسوی منطقه است و ایران اسلامی امروز الگوی مردم سایر کشور‌ها در مبارزه با استکبار است.
وی با تاکید بر اینکه گمان نکنید که جنگ و دشمنی ابر قدرت‌ها پایان پذیرفته است، گفت: امروز جنگ سخت نظامی در کار نیست اما نوع دیگری از جنگ توسط دشمن آغاز شده و دشمنان همچنان به دنبال باز‌پس‌گیری سیطره خود بر این آب و خاک هستند و فتنه 88 از این دست اقدامات بود که با شکست روبه‌رو شد.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار‌ داشت: دشمنان با استفاده از جنگ نرم به دنبال دور شدن مردم از تفکر جهادی هستند و دور کردن دانش‌آموزان و جوانان ما از تفکرات جهادی و انقلابی از اهداف اصلی دشمنان است. وی با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی بر نداشته و تا زمانی که این کشور را تصاحب کند دست از دشمنی بر نمی‌دارد، گفت: جوانان ما باید بدانند اگر امروز در سایه آسایش وامنیت به سر می‌بریم همه اینها را مرهون در صحنه بودن جوانان دیروز هستید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *