پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به همت یک جوان 22 ساله سبک نین بودو (نینجا) واریور در کرمان یک ساله شد

به همت یک جوان 22 ساله سبک نین بودو (نینجا) واریور در کرمان یک ساله شد





۴ مهر ۱۳۹۵، ۰:۳۸

به همت یک جوان 22 ساله
سبک نین بودو (نینجا) واریور در کرمان یک ساله شد

سال گذشته و تقریبا در چنین روزهایی بود که حجت جاوید جوان 22 ساله کرمانی برای اولین بار سبک نین بودو (نینجا) واریور را در شهر کرمان راه اندازی و پایه ریزی کرد.
این رشته که تنها سبک نینجا ثبت شده و مورد تایید فدراسیون ورزش ها و هنرهای رزمی ایران محسوب می شود و شورای برون مرزی هم دارد، در سال 1380 سبک نینجوتسو و در سال 1395 سبک نین بودو واریور توسط شیهان شهرام مثنوی پور، بنیان گذارمکتب نینجا ( شامل رشته های نینجوتسو، ساواته، آکروفول و نینجا واریور) در استان کرمان پایه گزاری و به آن پرداخته شد. وی اصالتی بمی دارد و هم اکنون در سمت نایب رئیسی این سبک در کشور مشغول فعالیت می‌باشند.
از سال 1394 تا کنون این رشته جذاب ورزش رزمی پیشرفت خوب و قابل توجهی داشته و در همین مدت کم با 580 مربی و ورزشکار و هنرآموز، بیشترین طرفدار را در بین ورزش های رزمی در استان کرمان دارد، ضمن اینکه تنها شهرستان کرمان در حال حاضرنزدیک به 260 هنرجو زیر نظر 3 مربی کارکشته فعالیت می کنند. این آمار نشان از پیشرفت خوب و چشمگیر این ورزش در استان و شهرستان کرمان دارد.
حجت جاوید که متولد 1373 است، درباره خودش این چنین می گوید: ورزش را درسن 8 سالگی از کاراته شروع و پس از آن در سن 13 سالگی با نینجوتسو آشنا و زیر نظر سنسی شهامت آموزش آن را شروع کردم.
بعد از نینجوتسو در سبک اصیل کنجوتسو هنر جنگ سامورایی شروع به فعالیت کردم و پس از آن به سمت دبیر سبک کنجوتسو در استان کرمان منصوب و جزو 5 نفر اولی بودم در ایران که در سمینار فنی بین المللی تامشی گری بالا ترین امتیاز گرفتم و موفق به گرفتن شناسنامه از ژاپن در سبک کنجوتسو گرفتم.
در سال 95 و در ادامه راه مربی ام، نمایندگی سبک نینجاواریور شهرستان کرمان را گرفتم و در کنار اساتید بزرگی همچون شیهان مثنوی‌پور، پایه گذار نینجا استان، شیهان ماریا شهامت مسئول آموزش موزیکال فرم و بخش بانوان نینجاواریور کشورشروع به فعالیت نمودم و الان پس از یک سال فعالیت مستمر در شهر کرمان با افتخار اعلام می کنم، هم اکنون در شهرستان کرمان 4 مربی مرد و زن به اسم های؛ سنسی فرشید خوشاب، سنسی محمد حسین بدرآبادی و در بخش بانوان، شیهان الهه صنعتی دان 6 کاراته و دان 6 سبکی نینجا واریور و سنسی فرزانه مومنی را در کنار خودم دارم . ضمن اینکه در بخش آقایان 8 و بانوان 3 باشگاه فعال درسطح شهرستان کرمان داریم.
وی درباره جشن یک سالگی پایه گزاری این سبک در کرمان گفت: جمعه و در محل باشگاه آراد، مسئولین هیت استان آقای منصور صادقی نایب ریس و ارسطو پاکروانان دبیرهیت استان حضورداشتند و ما را بیش از پیش حمایت کردند همچنین استاد وادی زاده، بنیان گذارسبک جهانی نینجا واریور، آقای شیهان شهرام مثنوی پور نایب ریس سبک واریور و آقای رضا ضرغام نماینده نینجا واریور استان هم در این جشن با حضور خود ما را دلگرم و امیدوار کردند. این اولین جشن بین تمام سبک های رزمی در کرمان بود که بصورت رسمی و با حضور مسئولین برگزار گردید. جا دارد از تمامی کسانی که ما را در بهتر برپایی این جشن یاری کردند قدردانی کنم.
در پایان این جشن، از تیم های آقایان و بانوان که به ترتیب حائز رتبه های دوم و اول در سطح استان شده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *