پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مسابقات فوتسال جام گردشگری کرمان، سرزمین میراث جهانی

مسابقات فوتسال جام گردشگری کرمان، سرزمین میراث جهانی





۴ مهر ۱۳۹۵، ۰:۳۰

مسابقات فوتسال جام گردشگری
کرمان، سرزمین میراث جهانی

هادی کاربخش
مسابقات 4 جانبه فوتسال جام گردشگری از سه شنبه این هفته در شهر کرمان آغاز می شود.
محمد جهانشاهی، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات خوبی که در استان کرمان و در بخش گردشگری انجام شده و همچنین ثبت جهانی چندین میراث کرمان درصدد برآمدیم تا جایگاه گردشگری استان را هم در سطح کشور و هم داخل استان ارتقا بخشیم. یکی از این ابزارها، استفاده از ظرفیت ورزش است.
وی ادامه داد: در همین راستا اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان با همکاری هیات فوتبال و آژانس هواپیمایی همسفر کبوتران حرم و همچنین مشارکت تعداد دیگری بخش خصوصی، مسابقات 4 جانبه فوتسال جام گردشگری را با شعار کرمان، سرزمین میراث فرهنگی جهانی و با شرکت تیم های منتخب کارمندان میراث فرهنگی استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان برگزار کند.
جهانشاهی اضافه کرد: قرعه کشی این مسابقات عصر فردا و در هتل گردشگری انجام و مسابقات بطور رسمی از عصر 6 مهرماه در محل سالن استانداری کرمان آغاز و عصر جمعه 9 مهر با اهدا جوائز به تیم های برتر به پایان می رسد.
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: هرچند قبلا فعالیت هایی در سازمان میراث فرهنگی در زمینه ورزش انجام شده اما استارت این کاررا از کرمان زدیم و امیدواریم بتوانیم آن را درسطح کشور فرا گیر کنیم. ضمن اینکه قرار است یک سری مسابقات کشوری را در شهرستان چابهار و با همان شعار کرمان، سرزمین میراث فرهنگی برگزار کنیم و امیدواریم شاهد حضور تیم هایی از سراسر کشور باشیم.
لازم به ذکر است اسامی اعضای تیم فوتسال میراث فرهنگی کرمان به شرح ذیل است؛
حامد لنگری زاده، مجتبی موحدی، محمد جهانشاهی، عباس فهیمی، ابوذر سلیمانی، معین افضلی، میثم دادوند، محمد ثمره، وحید صوغانی و محمد حسن نسب.
مربی این تیم برعهده حسن هابیلی و سلیمانی، مسئولیت امور ورزشی آن را بر عهده دارد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *