پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵

توصیه‌ای که ناطق‌نوری به نمایندگان مجلس دهم کرد
ایسنا نوشت: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در دیدار چند تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به آن‌ها توصیه کرد که وحدت و همدلی را در مجلس سرلوحه کار خود قرار دهند. سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به بازدید خود به همراه طیبه سیاووشی، فریده اولاد قباد و فاطمه سعیدی از منطقه لواسانات اظهار کرد: در این دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در حوزه علمیه لواسانات دیدار کردیم و ایشان در این دیدار خواستار وحدت کلمه و توجه به همدلی در مجلس شدند. وی افزود: آقای ناطق نوری هم‌چنین ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت حوزه علمیه لواسانات، از مجمع نمایندگان تهران و کمیسیون فرهنگی دعوت کردند از این حوزه علمیه بازدیدی بعمل آوردند.
روایت اینستاگرامی صادق خرازی از یک هم‌نشینی با معاون اول روحانی
خبرآنلاین نوشت: صادق خرازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جهانگیری دغدغه خاصی نسبت به حمایت از تولید و پیگیری موضوع مهم اقتصاد مقاومتی دارد. خرازی، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شامگاه روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دقایقی پیش با جناب معاون اول رییس جمهور نشسته بودیم و سخنرانی آقای رییس جمهور را گوش می کردیم با اینکه امروز حال مساعدی نداشتم ولی همواره لطف و بزرگواری این دوست شریف شامل حال من بوده است. جهانگیری یک دولت‌مرد ویژه و خدمتگزاری است که دغدغه خاصی نسبت به دو نکته اساسی حمایت از تولید و پیگیری موضوع مهم اقتصاد مقاومتی دارد و این دو نکته از مهمترین اهداف اوست.
سردارسلیمانی: وحدت این نیست در انتخابات اطراف یک شخص جمع شویم
خبرآنلاین نوشت: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در یادواره امیران، فرماندهان، سرداران و 1100 شهید شهرستان ملایر گفت: وحدت یکی از مسائل مهم مورد نیاز امروز جامعه است. وحدت این نیست که فقط در انتخابات‌ها در اطراف یک شخص وحدت کنیم بلکه مهمترین موضوع اساسی لزوم وحدت در مقابل دشمن است. نمی‌شود که در یک نبرد بین عالم اسلام و دشمنان اسلام و ایران 2 صدایی وجود داشته باشد؛ نمی‌شود کسانی دشمن را دوست بپندارند و اگر کسی در جایگاهی بخواهد دشمن را دوست نشان دهد این کار یک خیانت است. اگر امروز سطح توقع مردم را تعالی دادیم، کشور رشد می‌کند ولی اگر فهم مردم را درگیر موضوعات کوچک کردیم این کار کمکی به آگاهی مردم نخواهد کرد. گاهی در کشور بحث‌هایی به وجود می‌آید که نیم درصد مردم نیز درگیر و شامل آن نمی‌شوند ولی آن را به آحاد جامعه تعمیم می‌دهند؛ در اینگونه مباحث حتی اگر عده‌ای برای ما دست بزنند چنین کاری یک خیانت است و باید مردم را به سمت موضوعات اصلی سوق داد.
محسن رضایی: بعد از جنگ، ولی فقیه در مدت کوتاهی اقتدار را به کشور برگرداند
ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی که از جنگ، دفاع و اقتدار صحبت می‌شود مشاهده می‌کنیم ولایت فقیه و امام جامعه اقتدار را در مدت کوتاهی به ایران برگرداند. محسن رضایی پنجشنبه در همایش بین المللی علمی ولایت در مجتمع فرهنگی فجر اهواز اظهار کرد: ایران اسلامی نمونه ای است که اقتدار از دست رفته خود را به علت وجود رهبری و امام جامعه به دست آورد. و
کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام
و رهبری تشکیل شد
تسنیم نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل کمیته انتخاباتی جبهه متبوع خود خبر داد. کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل کمیته انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد و اظهار کرد: این کمیته برای سیاستگذاری جبهه در انتخابات شورای شهر تشکیل شده است. وی تاکید کرد: سیاستهای این کمیته همسو با روحانیت برنامه ریزی خواهد شد. سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعضای این کمیته 5 نفر هستند، تصریح کرد: از تمامی احزاب عضو جبهه خواسته شده تا اسامی افراد مد نظر خود را برای شورای شهر اعلام کنند تا پس از بررسیهای مورد نظر به 21 نفر برسیم.
واکنش دختر آیت‌الله هاشمی به خبر بستری شدن پدرش در بیمارستان
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فاطمه هاشمی از مساعدبودن حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. فاطمه هاشمی در اینباره گفت: همین چند دقیقه پیش با پدرم صحبت کردم. در منزل حالشان خوب است. صبح پنج شنبه برخی منابع خبری از بستری‌شدن آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل عارضه قلبی خبر داده بودند.
واکنش جالب محمد هاشمی به شایعه بستری شدن آیت‌الله هاشمی در بیمارستان
تابناک نوشت: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شایعه بیماری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد و درباره دیدارهای انتخاباتی وی که برخی رسانه‌ها از آن خبر داده‌اند نیز توضیحاتی ارائه کرد. محمد هاشمی درباره اخباری که مبنی بر بیماری و بستری شدن آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان منتشر شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آقای هاشمی هم اکنون در صحت و سلامت در منزل شان هستند. وی با بیان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ مشکلی که ناشی از بیماری باشد و منجر به بستری شدن وی شود، ندارد، افزود: معمولا روزهای تعطیل که می شود، دست شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها از مطلب خالی است، بنابراین چنین شایعاتی درست می کنند.
روحانی نزدیک به احمدی نژاد: نهی احمدی‌نژاد از کاندیداتوری هیچ‌وقت اتفاق نخواهد افتاد
روزنامه فرهیختگان نوشت: بهمن شریف‌زاده روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد درباره اخبار اخیر مربوط به رد صلاحیت احمدی‌نژاد و نهی او از حضور در انتخابات گفت: آنچه قابل توجه است باید از طریق دفتر ایشان مطرح شود. تا وقتی دفتر رسما در مورد این موضوع صحبت نکند اصلا صلاح نیست کسی به آن فکر کند. هرکس تکلیف خود را براساس حجت‌های روشن متوجه می‌شود تا وقتی حجت روشن و شفافی نباشد تکلیفی هم تشخیص داده نمی‌شود. نکته دوم در مورد این اخبار این است که احمدی‌نژاد اساسا عزم شرکت در انتخابات نداشته و ندارد. من سخنگوی احمدی‌نژاد نیستم که اخباری از آمد و شد ایشان بدهم، اما این را باید از دفتر ایشان بپرسید. ولی براساس شنیده‌ها سفرهای ایشان ادامه پیدا خواهد کرد. او در پاسخ به اینکه به نظر شما نهی احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات محتمل است، گفت: شایسته نیست در مورد این اقوال فکر کنید. از طرفی هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد، همان‌طور که در 37 سال گذشته رخ نداده است.
رسایی: امیدوارم احمدی نژاد به نظر رهبری عمل کند
انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مجلس و از هواداران احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا رهبر انقلاب با احمدی‌نژاد جلسه خصوصی داشته و محتوای آن چه بوده، گفت: آنچه می‌دانم این است که آقای احمدی‌نژاد نظر مشورتی خواسته و ایشان هم پاسخ داده و ان‌شاالله درخواست‌کننده به آن عمل می‌کند چون اگر احمدی‌نژاد نمی‌خواست به آن عمل کند چرا نظر خواسته.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *