پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۲

رویکرد جدید صدا وسیمای کرمان، اجرا در فضاهای عمومی و پارک‌هاست
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: تصمیم گرفتیم در دوره‌ی مدیریت جدید صدا وسیمای مرکز کرمان، تغییراتی در نحوه‌ی اجرای برنامه‌ها اعمال کنیم که از آن جمله خارج شدن برنامه‌ها از شکل سنتی خود در استودیوهای بسته به سمت اجرا در فضاهای عمومی و مردمی مانند پارک‌هاست. به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، علی رمضانی در مراسم جشن بزرگ «غدیر» که به مناسبت این عید سعید در کنار دریاچه پردیسان قائم با مشارکت شهرداری و صدا و سیمای کرمان برگزار شد؛ ضمن تبریک عید غدیر افزود: حتی در اجراهای تلویزیونی نیز از این دوره‌ی مدیریت صدا وسیما، به جای استفاده از استودیوهای بسته، از استودیوهای واقع در فضاهای باز صدا و سیما استفاده می‌کنیم. رمضانی در حاشیه این مراسم که با حضور شهردار، برخی از معاونان مدیر کل، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهر کرمان برگزار شد؛ تصریح کرد: همچنین در محرم امسال برنامه‌های این مرکز با حضور هیأت‌های مذهبی در فضاهای عمومی مخصوص عزاداری هم‌استانی‌ها و یا استودیوهای فضای باز صدا و سیما اجرا خواهند شد. مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان این که این اقدام باعث جلب مشارکت بیشتر مردم و ارتباط بیشتر افراد با این مرکز می‌شود؛ خاطرنشان کرد: این رویکرد جدید به زودی با همکاری شهرداری و مشارکت سایر دستگاه‌ها گسترش پیدا می‌کند. رمضانی گفت: همچنین از این به بعد بسیاری از برنامه‌هایی که در فضای باز و عمومی اجرا خواهیم کرد با شبکه‌های استانی دیگر و نیز شبکه‌های سراسری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فرمانده انتظامی منوجان خبر داد:
کشف 51 کیلو مواد مخدر
از پژو 405
فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف 11 کیلوگرم تریاک و 40 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پژو 405 خبر داد. سرهنگ «رضا محمد حسنی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان حین گشت زنی نامحسوس و هدفمند در محور «چاه شاهی» به سمت «هشت بندی» به یک دستگاه پژو 405 مشکی رنگ مشکوک شدند. وی افزود: راننده پژو 405 پس از مشاهده ماموران قصد فرار داشت که طی تعقیب و مراقبت هدفمند پلیس خودرو متوقف شد. محمدحسنی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودر موفق به کشف 11 کیلوگرم تریاک و 40 کیلو گرم حشیش از صندلی عقب خودرو شدند و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.فرمانده انتظامی منوجان خاطرنشان کرد: مواد کشف شده به همراه خودرو توقیفی و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

شهردار کرمان:
تلاش شهرداری جلب مشارکت مردم و شادی و نشاط آنهاست
شهردار کرمان گفت: هدف شهرداری از برگزاری مراسم های مذهبی و جشن‌ها، علاوه بر گرامیداشت ایام مذهبی، جلب مشارکت مردم و ایجاد شادی و نشاط در آن‌هاست. به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، علی بابایی در مراسم جشن بزرگ «غدیر» که به مناسبت این عید سعید در کنار دریاچه پردیسان قائم با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مسئولان شهر کرمان برگزار شد؛ ضمن تبریک به همه مسلمان افزود: تلاش ما این است که بتوانیم علاوه بر کارهای عمرانی که در سطح شهر انجام می‌دهیم؛ در راستای ایجاد شادی و نشاط و ارتقای فرهنگ شهروندی گام برداریم. وی گفت: علیرغم اینکه در حال انجام پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح شهر هستیم؛ اما شعار امسال ما در شهرداری «مشارکت مردم» است و در این راستا جلسات متعددی هم برگزار کرده و خواهیم کرد. بابایی ادامه داد: در این خصوص تاکنون با کمک معاون فرهنگی اجتماعی و شهرداران محله‌ها اقدامات خوبی هم انجام داده‌ایم که از جمله این اقدامات افتتاح همزمان سه خانه فرهنگ در هفته‌های گذشته و نیز راه‌اندازی خانه فرهنگی در شهرک مطهری است تا مشارکت حداکثری مردم را از این طریق داشته باشیم. شهردار کرمان همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از راه‌اندازی تله کابین در مجموعه پردیسان قائم خبر داد و تصریح کرد: تله کابین پردیسان قائم ظرف یک سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی دیگر شهر کرمان هم به زودی با تلاش شبانه‌روزی و همت دست‌اندر کاران به بهره‌برداری می‌رسند و از مردم نجیب و خوب کرمان که در این مدت با صبر و شکیبایی خود به ما کمک کرده و می‌کنند؛ سپاسگزاریم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *