پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پایان هفته هشتم لیگ یک با صدرنشینی آبی های سیرجانی لاله های نارنجی در باتلاق انزلی گرفتار شدند

پایان هفته هشتم لیگ یک با صدرنشینی آبی های سیرجانی لاله های نارنجی در باتلاق انزلی گرفتار شدند





۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

پایان هفته هشتم لیگ یک با صدرنشینی آبی های سیرجانی
لاله های نارنجی در باتلاق انزلی گرفتار شدند

هادی کاربخش
هفته هشتم لیگ دسته اول ایران با ادامه صدرنشینی گل گهر سیرجان و اولین شکست مس کرمان به پایان رسید.
در بازی های این هفته مس که در بندرانزلی و در هوایی با 82 درصد رطوبت، میهمان قوهای سفید این شهر بود، اولین باخت خود را تجربه کرد تا تنها خط تیره این تیم در جدول رده بندی نیز پاک شود. مس که با ترکیب؛ آرمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند، فرشید علیزاده، احمد زنده روح، فرزاد حسین‌خانی، مهدی دغاغله، میلاد پورصف شکن، امیر حسین عسگری، حامد محمودی، مهدی تیکدری وحید اسماعیل بیگی بازی را آغاز کرد، خیلی زود و در دقیقه 17 اولین گل خود را روی اشتباه مسلم خط دفاعی خود دریافت کرد تا بازیکنان این تیم متوجه شوند که کار سختی را در بندر انزلی در پیش دارند. در حالی که مس حملات جسته و گریخته ای روی دروازه ملوان انجام می داد و به فکر جبران گل خورده بود، این تیم میزبان بود که در دقیقه 44 توسط حسین شناتی به گل دوم رسید و با نتیجه 2-0 از نارنجی پوشان کرمانی جلو افتاد.
در ادامه و در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند، مهدی دغاغله مهاجم آماده و گلزن آماده این روزهای مس، در دقیقه 47 و روی یک توپ برگشتی، اولین و تنها گل تیم مس را وارد دروازه ملوان کرد و نیم نخست با همین تیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و دو تیم حملات پراکنده ای را روی دروازه یکدیگر پایه ریزی کردند که هیچ کدام فایده ای نداشت و این بازی در پایان با همان نتیجه 2-1 به نفع ملوان به اتمام رسید. ابراهیم زاده در نیمه دوم احسان پورشیخعلی، محسن دلیر و مجمدرضازینال خیری را وارد زمین کرد که این تعویض ها هم اثری در نتیجه بازی نداشت. از نکات جالب و حاشیه ای این بازی می توان به حرکت مهدی دغاغله و حرکت عجیب داوراشاره کرد؛
مهدی دغاغله در دقایق پایانی نیمه اول برای مس گلزنی کرد و برای شادی گلزنی‌اش به سمت هواداران ملوان رفت و زیر پیراهن مس ، پیراهن ملوان را به هواداران این تیم نشان داد. حرکتی که باعث شد هواداران ملوان هم گلزن تیم مس را تشویق کنند اما داور مسابقه به این مهاجم به خاطر این شادی پس از گل کارت زرد نشان داد که باعث اعتراض دغاغله و کادر فنی مس شد.
در دیگر بازی های این هفته گل گهر سیرجان، تیم شگفتی ساز این فصل با دو گل اکبر صغیری و حمید گلزاری، میزبان خودش یعنی فجرسپاسی را شکست داد و جایگاهش را در صدرجدول با وینگوبگوویچ تثبیت کرد و مس رفسنجان هم با تک گلی که در دقیقه 17 توسط عباس یحیی بیگی از میهمان مازندارنی خود یعنی نساجی دریافت کرد، تن به شکست خانگی داد تا تیره روزی های علی اصغر کلانتری در این تیم ادامه داشته باشد. با نتایج امروز گل گهر همچنان در صدر جدول باقی ماند اما مس هی کرمانی و رفسنجانی به رتبه های 12 و 16 رده بندی سقوط کردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *