سایت خبری پیام ما آنلاین | نماینده ولی فقیه در استان کرمان: پرورش نسل متخلق به اخلاق الهی موجب شکوه و اقتدار کشور می شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: پرورش نسل متخلق به اخلاق الهی موجب شکوه و اقتدار کشور می شود





۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
پرورش نسل متخلق به اخلاق الهی موجب شکوه و اقتدار کشور می شود

به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با انتشار پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی گفت: پرورش نسلی متخلق به اخلاق الهی، جامعه ای آراسته به فضایل انسانی، رشد و اعتلای جامعه، توسعه فرهنگی و اقتصادی و شکوه و اقتدار کشور اسلامی را به ارمغان می آورد. آیت الله سید یحیی جعفری افزود: مکتب اسلام، دین پیراستن جان و دل های انسان ها از زنگار جهل و گمراهی و هدایت کننده افکار و اندیشه ها به نور توحید می باشد. وی اظهار کرد: از این رو رسول مکرم اسلام (ص) هدف از بعثت مبارکش را ‹معلمی› و ‹تعلیم و تعلم› اعلام فرمودند. وی گفت: اینک که کسب افتخارآفرین رتبه های جهانی در زمینه ی تولید علم و فناوری در رشته ها و سطوح مختلف توسط جوانان برومند ایران اسلامی، آینده ای روشن و پویا و جامعه ای با ثبات و مقتدر را برای ایران اسلامی نوید می دهد زمان آن است تا تمامی سیاستگذاران، برنامه ریزان و اندیشمندان فرهنگی به ویژه مسئولان عظیم ترین دستگاه تربیتی کشور یعنی آموزش و پرورش و معلمان فرهیخته در جهت نهادینه نمودن معارف ارزشمند اسلامی، تعمیق و ارتقای معرفت و بصیرت دینی و تعالی معنوی و اخلاقی آینده سازان ایران اسلامی با شتاب بیشتری گام های موثری را بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: پرورش نسلی متخلق به اخلاق الهی، جامعه ای آراسته به فضایل انسانی، رشد و اعتلای جامعه، توسعه فرهنگی و اقتصادی و شکوه و اقتدار کشور اسلامی مان را به ارمغان می آورد. وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) گفت: کار آموزش و پرورش، مهمترین کار در کشور است لذا بایستی تمامی دستگاه ها، رسانه ها و فعالان در عرصه فرهنگ، ضمن آسیب شناسی از اقدامات، برنامه ها و پرهیز از موازی کاری ها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های انسانی و مالی با ایجاد همدلی و همراهی، مسئولان آموزش و پرورش را یاری رسانند. آیت الله جعفری افزود: اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر تعلیم و تربیت به ویژه شهید حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر و مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی ایرانمنش، فرارسیدن ماه مهر و مهربانی و تقارن مبارک آن با هفته دفاع مقدس را به تمامی مسئولان آموزش و پرورش استان، خواهران و برادران دلسوز فرهنگی، دانش آموزان عزیز و خانواده های بزرگوار در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان سلامتی، عزت و سربلندی همگان را مسالت می نمایم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *