سایت خبری پیام ما آنلاین | با حداکثر توان امنیت ترافیکی دانش آموزان را تأمین می کنیم

با حداکثر توان امنیت ترافیکی دانش آموزان را تأمین می کنیم





۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۳:۱۰

با حداکثر توان امنیت ترافیکی دانش آموزان
را تأمین می کنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با حداکثر توان امنیت ترافیکی دانش آموزان را تأمین می کنیم.
سرهنگ «حمید معین زاده» در در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم گفت:به حول و قوه الهی با قانونمندی رانندگان، حضور پررنگ و هدفمند پلیس و رعایت هنجارهای ترافیکی خوشبختانه با کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در 5 ماهه سال جاری مواجه بوده ایم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان والدین را به همکاری، همفکری و همدلی با مسئولان مدارس در انتخاب سرویس های ویژه نقل و انتقال دانش آموزان رهنمون کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی خود علاوه بر انتظام بخشی به عبور و مرور ساماندهی سرویس های مدارس را نیز با جدیت پیگیری می کند.
سرهنگ معین زاده افزود: هرساله همزمان با بازگشایی مدارس، تردد و عبور و مرور خودروها و عابران پیاده به ویژه دانش آموزان در ساعات شروع به کار و تعطیلی مدارس افزایش می یابد.
وی به نقش مهم والدین در پیشگیری از حوادث ترافیکی برای دانش آموزان در مسیر منزل تا مدرسه و بالعکس اشاره و تاکید کرد: خانواده ها برای انتخاب سرویس مدارس از مسیر نهادهای قانونی اقدام کنند.
وی در پایان بیان داشت: رانندگانی که قصد دارند با خودروی شخصی در سال تحصیلی پیش رو به عنوان سرویس مدارس اقدام به فعالیت کنند مطابق بند ب ماده یک آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مصوب 1387 این دسته از وسائط نقلیه خودروی عمومی محسوب شده و کاربران می بایست ضمن دارا بودن گواهینامه پایه دوم و یا یکم جهت اخذ مجوز به اداره تاکسی رانی شهر مربوطه مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *