پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شاگردان ابراهیم‌زاده بالاخره بردند کرمانی‌ها برنده ال مسینو

شاگردان ابراهیم‌زاده بالاخره بردند کرمانی‌ها برنده ال مسینو





۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۳۵

شاگردان ابراهیم‌زاده بالاخره بردند
کرمانی‌ها برنده ال مسینو

هفته هفتم لیگ دسته اول ایران عصر دیروز و در شهرهای مختلف ایران برگزار شد و طی این بازی‌ها مس کرمان نخستین پیروزی خود را در برابر تیم هم‌خانواده خود جشن گرفت و گل گهر هم با برد پر گل برابر ملوان به صدر جدول صعود کرد.
شرح بازی مسی‌ها
اسامی بازیکنان مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، بهنام داداشوند، محمدرضا زینال خیری، احمد زنده روح، فرزاد حسینخانی، مهدی دغاغله، میلاد پور صف شکن، امیر حسین عسگری، حامد محمودی، مهدی تیکدری، وحید اسماعیل بیگی
اسامی بازیکنان مس رفسنجان: مس رفسنجان: سجاد بیرانوند، امیرخدادمرادی، نادر فتح اللهی، مجتبی محبوب مجاز، محسن اذرباد، مهیار نوری، جواد رمضانی، میثم خداشناس، عباس کاظمیان، سجاد عسگری، علیرضا محمودی
مس کرمان که میزبان مس رفسنجان بود با گل دقیقه 70 مهدی دغاغله به نخستین پیروزی خود بعد از ۶ هفته دست یافت و پنجمین شکست تیم رفسنجانی را رقم زد، هرچند این برد تنها یک پله مس را بالا برد و به مکان ۱۱ جدول رساند. دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی داشتند اما کرمانی‌ها در نیمه دوم حملات پر تعدادی را تدارک دیدند و در. نهایت روی یک سانتر و ضربه نهایی دغاغله، ۳ امتیاز حساس این شهرآورد را کسب کرد. میلاد پور صف شکن از مس کرمان و محسن آذرباد از رفسنجان اخطاری‌های این بازی بودند.
از همان‌جایی که فکر می‌کردیم ضربه خوردیم
علی‌اکبر کلانتری سرمربی مس رفسنجان پس از بازی گفت: «بازی دونیمه متفاوت داشت در نیمه اول ۸۰ درصد بازی دست ما بود اما در نیمه دوم دقیقاً از همان‌جایی که در تمرینات به بچه‌ها گفته بودم ضربه خوردیم می‌دانستیم مس کرمان روی ضربات ایستگاهی کرنرها و پرتاب اوت برنامه دارد اما بازهم از همان‌جا باختیم. الان و روز اول که به رفسنجان آمدم هیچ تفاوتی نکرده و با همان انرژی و برنامه‌های روز اول ادامه می‌دهم چراکه معتقدم تیم من با توجه به بودجه مس رفسنجان و برنامه‌اش برای استفاده از نیروهای بومی تا حالا خیلی هم خوب بوده و غیر لژ بازی با راه‌آهن در دیگر بازها مستحق باخت نبودیم.
منم کرمانی‌ام
منصور ابراهیم‌زاده سرمربی مس کرمان گفت: «اول خدا قوت و خسته نباشی به بازیکنانم و کادر فنی و تماشاگران که تا لحظه آخر جنگیدند و همه خوشحالیم که بردیم. در این بازی نیمه اول به‌جز دقایق ابتدایی در بقیه لحظات خوب عمل نکردیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم و جنگندگی بچه‌ها یک گل زدیم و چندین گل هم نزدیم که اگر این روند فرصت سوزی‌های ما ادامه داشته باشد شاید در بازی‌های آینده به مشکل بخوریم. در هفته اخیر روند رو به رشد فوتبالی داشتیم و این تساوی‌ها و عدم نتیجه‌گیری باعث شده بود استرس زیادی با ما وارد شود که خوشبختانه امروز اولین برد را کسب کردیم و همین‌جا قول می‌دهم تیم مس در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار گیرد. مهم این است که بتوانیم از موجودیت خودمان استفاده و با تغییرات لازم و اضافه شدن محرومان ما در هفته آینده مقابل ملوان هم موفق شویم. تماشاگران نقش مثبتی در پیشرفت دارند و حق آن‌هاست که پیروزی بخواهند هوادار احساس زیادی به تیم دارد و با همان حس و حالش تیم را همراهی می‌کنند. در فوتبال باید تا دقیقه آخر تشویق کرد و تیم را حمایت. دربازی تیم ملی با قطر که ایران خوب نبود این تماشاگران بودند که با تشویق یک‌صدای خود تا لحظه آخر تمرکز دروازه‌بان حریف را برهم زدند و باعث پیروزی ایران شدند. پس همه باید یکپارچه از این تیم پشتیبانی کنیم. الان من و تمام بازیکنانم کرمانی هستیم و هر جا از ما می‌پرسند می‌گوییم کرمانی‌ایم چراکه موفقیت این تیم موفقیت همه است و همه از دردش خوشحال می‌شویم.
گل گهر شگفتی‌ساز
تیم گل گهر سیرجان نیز در ورزشگاه اختصاصی خود با نتیجه ۳-۱ قوهای انزلی را با شکست بدرقه کرد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اکسین البرز به صدر جدول رفت تا شگفتی‌سازی‌های گل گهر با وینگو ادامه داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *