سایت خبری پیام ما آنلاین | چهارمی تیرانداز کرمانی در ریو

چهارمی تیرانداز کرمانی در ریو





۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۳۱

چهارمی تیرانداز کرمانی در ریو

سمیه عباسپور دیگر ورزشکار باشگاه مس کرمان که در رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک ریو حاضر بود به عنوان چهارمی دست یافت.
سمیه عباسپور پس از پیروزی برابر آلمان و بریتانیا وارد مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انفرادی کامپوند بانوان شد و در این مرحله مقابل کمانداری از کشور چین شکست خورد تا برای کسب مدال برنز رقابت کند. وی در این مرحله برابر می سون کیم از کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک 140 بر 138 شکست خورد و به عنوان چهارمی رضایت داد.
با وجود اشک‌ها و نارحتی شدید این ورزشکار پرافتخار، باید به او گفت که تلاش و زحمات او کاملا ستودنی بود و او کاملا سربلند این بازی‌ها را ترک خواهد کرد.
سمیه عباسپور پس از کسب مقام چهارمی رقابتهای کامپوند تیراندازی باکمان اظهار داشت: نخستین حضورم را در پارالمپیک تجربه کردم و رکوردهای خوبی را هم کسب کردم.
وی افزود: تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتم و می خواستم به فینال برسم اما روی یک تیر نتوانستم تمرکز کنم و به این ترتیب فینال را از دست دادم. در مرحله رده بندی نیز با اختلاف 2 امتیاز مسابقه را واگذار کردم.
ملی پوش تیروکمان کشورمان بار دیگر به نخستین حضورش در بازی های پارالمپیک اشاره کرد و گفت: در مرحله مقدماتی رکورد خوبی را ثبت کردم و دوم شدم اما در مرحله نیمه نهایی و رده بندی نتوانستم. گویی گاهی قسمت نیست. امیدوارم در مسابقات آینده نتیجه خوبی کسب کنم.
وی درباره برنامه بعدی خود اظهار داشت: فعلا مدتی استراحت می کنم تا آرامشم را به دست آورم چون دو سال در اردو بودم و فعلا نمی توانم به ورزش فکر کنم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *