پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کرمان میزبان دومین شهرآورد استان ال مسینو!

کرمان میزبان دومین شهرآورد استان ال مسینو!





۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳

کرمان میزبان دومین شهرآورد استان
ال مسینو!

هفته هفتم لیگ دسته اول ایران، امروز و در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود و بعد از دربی های تهران وخوزستان، امروز کرمان شاهد سومین شهرآورد ایران طی چند روز اخیر است.
لاله های نارنجی کرمان که بعد از 6 تساوی از 6 بازی و کسب نتایج نه چندان موفق، در رتبه 12 جدول رده بندی لیگ دسته یک جای دارند، امروز مسلما در پی سنت شکنی هستند تا به ناکامی های اخیر خود در این چند هفته پایان دهند و بعد از هفته ها، طعم شیرین برد را احساس کنند.
این بازی که به ال مسینو لیگ دسته اول معرف شده، در حالی امروز و از ساعت 30/16 در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می شود که مس خاطره خوبی از شهرآورد ها قبلی ندارد و از 5 بازی اخیر که در برابر تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان انجام داده، فقط یک برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده، دو بازی را واگذار کرده و در دو بازی دیگر هم مساوی کرده است. اگر مس در این بازی خانگی بتواند اولین برد خود را کسب و سه امتیاز را از آن خود کند، تا حد زیادی می توان به آینده و صعود به لیگ برتر امیدوار شد، هرچند هنوز تا پایان مسابقات راه زیادی مانده است. در این بازی مس کرمان مجید ایوبی و علیرضا ابراهیمی دو بازیکن خود را به دلیل اخراج در بازی قبل همچنین علیرضا قاسمی که با مصدومیت از ناحیه‌ی دست رنج می برد را به همراه نخواهد داشت.
از آن سو مس رفسنجان که هفته گذشته عقده گشایی کرد و بعد از چندین هفته نبردن، تیم فولاد یزد را با 5 گل بدرقه کرد، امروز به کرمان می آید تا روند رو به رشد خود را ادامه داده و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد. این تیم که مسابقات را با 4 باخت متوالی آغاز کرد، در هفته پنجم مساوی کرد و هفته ششم برد تا کلانتری نشان دهد، تیمش روند رو به رشدی را در پیش گرفته و می توان به آینده این تیم خوش بین بود.
علی بای قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهد داشت و امیدواریم که بتواند به خوبی از عهده این بازی که معمولا همیشه با حواشی زیادی همراه است بر آید.کمک‌های بای در این بازی محمد رضا امینی و مهدی مسعودی خواهند بود ضمن اینکه سید رضا مهدوی نیز به عنوان داور چهارم حاضر خواهد بود و سعادت باغبان بر کار داوران نظارت خواهد کرد.
این هفته گل گهر سیرجان تیم اوج گرفته وینگوبگوویچ، کار بسیار سختی در برابر ملوان بندر خواهد داشت. محمد مایلی کهن قوهای سپید را احیا کرده و وینگو هم آبی پوشان سیرجانی را. گل گهر در حالی میزبان ملوانی هاست که از 6 بازی صاحب 12 امتیاز است و تنها بخاطر تفاضل گل در رتبه دوم جدول رده بندی ایستاده، در آن سوی میدان انزلی ها با یک امتیاز کمتر در رده 6 ایستاده و فاصله یک امتیازی این دو تیم، حساسیت های این بازی را نشان می دهد. گل گهر هفته قبل 3-0 ایرانجوان بوشهر را شکست دادند و ملوان هم 1-0 تیم صدرنشین اکسین البرز را متوقف کردند.
حسن اکرمی به همراه حمید سبحانی ، رسول ذورقی وعباس صادقی تیم داوری این بازی هستند و ناظرداوری نیزصفدر احمدی خواهد بود.
برنامه کامل بازی ها به این ترتیب است؛
مس کرمان- مس رفسنجان (ساعت 16:30- ورزشگاه شهید باهنر کرمان)
فولادیزد- خونه به خونه مازندران (ساعت 16:30- ورزشگاه شهید نصیری یزد)
نساجی مازندران- خیبر خرم‌آباد (ساعت 16:30- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر)
راه‌آهن تهران- استقلال اهواز(ساعت 16:45- ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر تهران)
سپیدرود رشت- آلومینیوم اراک (ساعت 17:00- ورزشگاه شهید عضدی رشت)
گل‌گهر سیرجان- ملوان بندر انزلی (ساعت 17:00 – ورزشگاه اختصاصی گل گهرسیرجان)
اکسین البرز- بادران تهران (ساعت 17:00- ورزشگاه انقلاب کرج)
ایرانجوان بوشهر- فجرسپاسی شیراز (ساعت 17:15- ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)
نفت مسجدسلیمان- پارس جنوبی جم بوشهر(ساعت 17:30 – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان)

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *