پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۷

توسعه منجر به امنیت پایدار در جنوب کرمان شده است
حجت الاسلام اکبر افشارمنش روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوب کرمان با حضور وزیر کشور افزود: از امنیتی که برای کرمان و جنوب کرمان رقم خورده، تشکر می کنیم. وی از استاندار کرمان به خاطر پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد و گفت: شاخص آن پیگیری ها را امروز در شهرستان قلعه گنج (محل اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی) می توان مشاهده کرد. امام جمعه کهنوج تصریح کرد: خدمات زیادی در جنوب استان کرمان صورت گرفته اما این منطقه چالش های زیادی دارد. وی گفت: یکی از دغدغه های مردم جنوب کرمان، افت قیمت محصولات کشاورزی در فصل برداشت است. حجت الاسلام افشار منش با اشاره به بحث مبارزه با کالای قاچاق تاکید کرد: باید با سرشاخه های قاچاق در منطقه مبارزه شود.
وی بیان کرد: مردم جنوب استان کرمان از وفادارترین مردم کشور به نظام و انقلاب و ولایت هستند و سند این ولایتمداری یکهزار و 300 شهید، 240 آزاده و 17 سردار شهید است.
امام جمعه کهنوج با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در جنوب استان کرمان داریم گفت: در 12 منطقه جنوب کرمان نماز جمعه برگزار می شود و 6 حوزه علمیه برادران و سه حوزه علمیه خواهران داریم. وی اظهار کرد: ضرورت تاسیس یک حوزه علمیه مرکزی برای جنوب احساس می شود و در جهت فعال کردن مساجد برنامه ریزی برای ساخت خانه عالم یکی از ضرورت هاست. وی گفت: همانطور که استاندار محترم به بحث مثلث توسعه اقتصادی اهمیت می دهند توجه به مثلث توسعه فرهنگی هم ضروری به نظر می رسد و اگر کارهای ما پیوست فرهنگی نداشته باشد به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

کسب مدال طلای المپیاد اخترفیزیک توسط
دانش آموز رفسنجان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان از کسب مدال طلای المپیاد اخترفیزیک کشور توسط دانش آموز رفسنجانی خبر داد.
سیدکاظم حسینی‌پور پیش از خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تبریک اعیاد ولایت و آغاز فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی شور و نشاطی در جامعه بخصوص در قشر دانش آموز ایجاد می شود و با فرارسیدن فصل پاییز بهار تعلیم و تربیت شروع می‌شود. وی افزود: با آغاز سال تحصیلی ۵۰ هزار دانش آموز به همراه شش هزار فرهنگی سر کلاسهای درس و تعلیم می روند. وی با بیان اینکه خانواده ای نیست که با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم نداشته باشند، تصریح کرد: همه افراد به گونه‌ای در این حوزه درگیر هستند و می‌طلبد همه دست در دست هم برای پیشرفت وضعیت آموزشی و پرورشی شهرمان تلاش کنیم. مدیر آموزش و پرورش رفسنجان از کسب مدال طلا مدال طلای المپیاد اخترفیزیک کشور توسط دانش آموز رفسنجانی خبر داد و افزود: امیرحسین ستوده فر دانش آموز مدرسه علامه حلی رفسنجان مدال طلای المپیاد اخترفیزیک کشور را کسب کرد در حالی که هنوز یک‌ سال از همه رقبای خود کوچک تر بود و این مایه افتخار شهرستان رفسنجان است. حسینی پور تصریح کرد: از این نمونه موفقیت‌ها در رفسنجان زیاد است که نتیجه تلاش خانواده‌ها، فرهنگیان و خود دانش‌آموزان است و با امید و توکل به خدا این افتخارات کسب می‌شود. وی یادآور شد: دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره خوارزمی، المپیادها و کنکور موفقیت های زیادی کسب کرده اند. سال گذشته در جشنواره خوارزمی رتبه اول استان، رتبه اول فیزیک کشور، سوم فنی‌ و حرفه‌ای کشور را کسب کردند و مدال افتخار اختراع و ابتکار را بر پیشانی این شهر نشاندند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *