سایت خبری پیام ما آنلاین | حجت سلطانی، مسئول جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بهتراست چاپلوس نباشیم

حجت سلطانی، مسئول جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بهتراست چاپلوس نباشیم





۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۵۶

حجت سلطانی، مسئول جدید روابط عمومی
اداره کل ورزش و جوانان استان
بهتراست چاپلوس نباشیم

نزدیک به یک هفته از انتصاب حجت سلطانی به سمت مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان می گذرد. وی که جانشین هادی طالبی شده، قبل از این به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند مشغول به کار بوده ازآنجا به کرمان منتقل شده تا عهده داراین مسئولیت شود. دیروزفرصتی دست داد تا در محل کارش با وی گفت و گوی کوتاهی انجام دهیم و بیشتر با برنامه ها و ایده هایش برای آینده آشنا شویم. حجت سلطانی که متولد 1355 کرمان است، در ابتدا می گوید: لازم است تا از دوست و همکارعزیزم، هادی طالبی که سال ها در این پست خدمت کردند، تشکر و قدردانی کنم. وی از افراد موفق و شناخته شده بودند که به دلایل شخصی از این سمت کناره گیری کرده و استعفا دادند، برای او درهرکجا که مشغول خدمت خواهد شد آرزوی پیروزی و سربلندی دارم. وی در ادامه به برنامه هایش در روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کرمان اشاره کرد و گفت: مسلما هر شخص که در جایی شروع به کار می شود، برنامه ها و روش های خاص خودش را در پیش می گیرد. نگاه من به روابط عمومی، فراتراز اطلاع رسانی و چاپ بنر و این چنین کارهاست. اگرتنها قراربه اطلاع رسانی باشد، مسلما مطبوعات و رسانه ها این کار را به مراتب بهتراز ما انجام می دهند. روابط عمومی تنها در اطلاع رسانی خلاصه نمی شود، ایجاد وحدت و تعامل بین ارکان سازمانی، نظم دهی به امور رسانه ای اداره ورزش، ایجاد انگیزه بین همکاران، ترویج فرهنگ ورزش و کارهای دیگر تنها قسمتی از فعالیت های بنده در این راه خواهد بود.
سلطانی به نقش خوب و سازنده نشریات و رسانه ها بخصوص نشریات محلی و ورزشی نویسان استان به پیشبرد اهداف والای ورزش پرداخت و گفت: روزنامه های محلی کرمان را ازقبل می شناختم و تعامل خوبی با آنها داشتم و خواهم داشت، مطالب خیلی از نشریات کرمان از جمله پیام ما را مدت هاست دنبال می کنم، از انتقادات سازنده آنها استقبال می کنم و امید دارم مطالب آنها بتواند ما را در رسیدن به هدف های باارزش هم در زمینه ورزش و هم در بخش جوانان، کمک و یاری کند. مطالبی که جنبه سازنده و امیدآفرین باشد نه مطالب تملق گونه و تخریبی.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان که سابقه مشارکت درمعاونت فرهنگی جوانان، همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان راور را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، هماهنگی هایی با سرپرست اداره کل انجام شده تا هرچه سریع تر کارهایی جهت سر و سامان بخشیدن به بدهی های معوقه انجام شود و ضمن کاهش هزینه ها، کیفیت کار را بالا ببریم و بتوانیم در کوتاهترین زمان نسبت به حل این مشکل اقدام کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *