پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲

انتقاد از دولت سازندگی از تریبون
نماز عید قربان
مهر نوشت: امام جمعه موقت اهواز گفت: آب کارون را مثل گوشت قربانی به دیگر استان‌ها می‌فرستند و خوزستان را به خاک سیاه می‌نشانند. آیت‌ الله محسن حیدری عنوان کرد: انتقال آب کارون به دیگر استان‌ها فاجعه است و این موضوع از زمان شاه آغاز و در دوران سازندگی انجام شد. وی بیان کرد: با این رویه، آب کارون را مثل گوشت قربانی به دیگر استان‌ها می‌فرستند و خوزستان را به خاک سیاه می‌نشانند. آیت الله حیدری با تاکید بر اینکه باید با همدلی همه اقوام و مسئولان جلوی این فاجعه گرفته شود، گفت: خوزستان مستعد اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری است اما بدون آب این طرح بی نتیجه است. وی اضافه کرد: ارزش مردم خوزستان بیشتر از آن است که مدیران به‌دنبال حکم مسئولیت خود باشند.
پورمحمدی: روحانی ادعا ندارد که با اصلاح‌طلبان است
باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانی ادعا ندارد که با اصلاح‌طلبان است؛ وی همیشه گفته، من مشی مستقل دارم. حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما حلقه وصل حسن روحانی با این تشکل هستید اظهار داشت: روحانی جزء عوامل اولیه جامعه روحانیت بوده و نیازی به حلقه وصل نیست. وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا حسن روحانی به جلسات جامعه روحانیت بازخواهد گشت گفت: فعلا که بازنگشته؛ ما مانع بازگشت هیچ کسی نیستیم اما تا الان این بازگشت اتفاق نیفتاده است. پورمحمدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور مجدد حسن روحانی در جلسات جامعه روحانیت منجر به دوری وی از اصلاح طلبان می شود عنوان کرد: این مسأله قابل ارزیابی نیست. این ها پیش گویی‌هایی است که چندان با واقعیت منطبق نیست. وزیر دادگستری تصریح کرد: روحانی ادعا ندارد که با اصلاح‌طلبان است؛ وی همیشه گفته، من مشی مستقل دارم.
احمد خاتمی: اگر نهیب رهبری نبود، سعودی‌ها اجازه نمی‌دادند یک جنازه وارد
ایران شود
خبرآنلاین نوشت: خطیب نماز عید سعید قربان با بیان اینکه وزارت خارجه فاجعه منا را پیگیری کند، تصریح کرد: اگر نهیب رهبری نبود، سعودی‌ها اجازه نمی‌دادند یک جنازه وارد ایران شود. آیت‌الله سید‌احمد خاتمی گفت: مدیریت رهبری در فاجعه منا مدیریت بحران بود، این مدیریت ایشان نشانه بارز یک دفاع رهبری از ملت خود است و اگر نهیب رهبری نبود، اجازه نمی‌دادند یک جنازه هم وارد ایران شود و خداوند سایه این رهبر بزرگوار را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) بر کشور مستدام دارد.
نماینده دلواپس: دولت دروازه
نفوذ به کشور شده است
انتخاب نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دولتی که امروز دروازه نفوذ به کشور شده، از افراد نفوذی حمایت و از نیروهای انقلابی شکایت می‌کند، نمی‌تواند در عرصه اقتصاد تحولی ایجاد کند. جواد کریمی قدوسی اظهار کرد: بنده اعتقادم این است که این دولت موفق نمی‌‌شود گره از کار اقتصادی ملت باز کند و این ادعای من استدلال دارد. کریمی قدوسی تصریح کرد: دولت از کسی مثل سید حمید روحانی که مورخ انقلاب است، از امام(ره) حکم گرفته و کارش فقط تاریخ‌نگاری است، شکایت می‌کنند اما برای کسی مثل جیسون رضاییان که شبکه نفوذش لو می‌رود، به رهبری نامه می‌نویسد که جیسون خبرنگار است و سپاه باید آن را بدون تفهیم اتهام آزاد کند. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن برشماری تذکراتی که از نهادهای گوناگون نسبت به رییس جمهور داده شده، تصریح کرد: نفوذی‌ها آمده‌اند تا اقتصاد ما را بخوابانند و ما باید کمربندها را محکم ببندیم که در سال آینده این مانع را از سر راه برداریم.
علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: «FATF» معاهده «کاپیتولاسیون بانکی» است
انتخاب نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دو سال مذاکره کردن برای حل مشکلات اقتصادی و رفع تحریم‌ها نه تنها سبب لغو تحریم‌ها نشد بلکه بر تحریم‌ها اضافه شد. حجت الاسلام علم‌الهدی اظهار کرد: ما در این عمر سیاسی 37 ساله این انقلاب و نظام در دو سه سال اخیر، دقیقاً این را تجربه کردیم، از اول مقام معظم رهبری فرمودند «آمریکا جنایت‌کار است، آمریکا خائن است، آمریکا شیطان است» لقب شیطان بزرگ را امام بزرگوار ما به آمریکا داد و رهبری هم فرمودند هر نوع نزدیک شدن و پیمان بستن با آمریکا، دشمنی بیشتر و عهدشکنی بالاتر از آمریکا هست. علم‌الهدی، معاهده FATF را «کاپیتولاسیون بانکی» خواند و گفت: برادران، ما لااقل در داخل خودمان مسئله‌ای نداشتیم ازنظر مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی، اکنون همین مقدار به دشمن نزدیک شدن، ما را آن‌چنان در دام دشمن انداخته که با این جریان FATF و این جریانی که تحت عنوان پولشویی که در حقیقت سلطه آمریکا بر بانک‌های ما است و یک «کاپیتولاسیون بانکی» است که ما گرفتار آن شدیم، ما را که از تحریم‌ها رها نکرده، دچار خود تحریمی نیز کرده است که خودمان، خودمان را تحریم کنیم.
قالیباف: کسانی که دل به بیگانگان دارند به مجموعه شهرداری دروغ نسبت می‌دهند
انتخاب نوشت: شهردار تهران گفت: عده‌ای جوسازی می‌کنند تا ما را از خدمت باز بدارند اما ما شبانه‌روز خود را وقف خدمت به مردم کرده‌ایم. اگر حوصله کار ندارید چوب لای چرخ کسانی که کار می‌کنند، نگذارید. محمد باقر قالیباف هرگز دل‌شکسته نمی‌شویم که افرادی پیدا شوند که دل در بیگانگان دارند و همصدا با آنها دروغ‌هایی را به مجموعه شهرداری نسبت می‌دهند. اینکه انصاف نیست ولی ابر همیشه نمی‌تواند مانع ماه شود و بالاخره روزی حقیقت روشن خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر حوصله کار ندارید چوب لای چرخ افرادی که کار می‌کنند نگذارید البته قصد آنها این است که ما کار نکنیم و به امور دیگر بپردازیم. امروز جوسازی می‌کنند تا ما را از خدمت باز بدارند اما باید بدانند که ما شبانه‌روزمان را وقف خدمت به مردم می‌کنیم و یک دقیقه هم وقتمان را برای دروغ‌های آنها سپری نخواهیم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه: ظریف قطعا کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود
میزان نوشت: سخنگوی وزارت خارجه کاندیداتوری ظریف در انتخابات را رد کرد. بهرام قاسمی به برخی اخبار در مورد کاندیداتوری ظریف واکنش نسان داد و گفت: این موضوع قاطعانه تکذیب می شود. من خودم با او در این زمینه صحبت کردم و مطمئنا وی وارد این داستان نمی شود و همچنین موضوع سبب شده تا عده ای شروع به تخریب و جبهه گیری علیه وی کنند. قاسمی افزود: وی حتی برای دوران تصدی وزارت خارجه نیز چندان مایل نبود و در همان ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تمایل داشت تا بحث هسته ای را به شکل دیگری دنبال کند. در وزارت خارجه نیز هیچکس بحث کاندیداتوری ظریف در انتخابات را جدی نگرفته چون این مسئله اصلا مطرح نیست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *