سایت خبری پیام ما آنلاین | مروری بر نتایج و حواشی هفته 6 لیگ دسته اول

مروری بر نتایج و حواشی هفته 6 لیگ دسته اول





۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۴۵

مروری بر نتایج و حواشی هفته 6 لیگ دسته اول

مس کرمان در ادامه تساوی ها و درجا زدن هایش، پنج شنبه هفته گذشته در حالی برابر تیم تهرانی بادران به تساوی دست یافت که دو تیم دیگر استان، یعنی گل گهر و مس رفسنجان، مقابل حریفانشان بردهای پر گلی به دست آوردند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بخشیدند. مس رفسنجان با 5 گل فولاد یزد را بدقه کرد و از ته جدول جدا شد و سیرجانی ها هم با سه گل ایران جوان بوشهر را شکست دادند و به صدر جدول نزدیک شدند و فقط به خاطر گل زده کمتر در رتبه دوم قرار گرفتند. اما مس با این تساوی در همه چیز به عدد 6 رسید تا با 6 بازی، 6 تساوی و 6 امتیاز در همان جایگاه 12 جاخوش کند. بعد از بازی پر حاشیه بادران و مس کرمان،که چندین اخطاری و اخراجی به دنبال داشت، سایت ورزش سه در خبری مدعی شد که هواداران مس در پایان این بازی علیه تیم خود و مقامات آن شعار دادند تا جایی که کار به درگیری هم کشیده است….!!!!!
اما باشگاه مس کرمان در واکنش به این خبر اعلام کرد که برای تماشای این بازی کلا 100 تماشاگر حضور داشت که شاید کمتر از پانزده نفر از آن‌ها از هواداران مس بودند که عمدتا نیز خانواده‌ی بازیکنان تیم مس در تهران بودند!
چند تن از هواداران مس نیز که در ورزشگاه حضور داشتند در پایان این بازی به واسطه‌ی نمایش خوب بازیکنان مس در این بازی بلافاصله در پایان بازی نزد بازیکنان و مربیان آن‌ها رفتند و به اعضای تیم‌شان خسته نباشید گفتند.
حتی مقامات تیم بادران تهران نیز در پایان بازی از سبک بازی تیم مس بسیار تمجید کردند و این بازی را سخت‌ترین مسابقه‌ی خود از ابتدای فصل در خانه برابر مس توصیف کردند تا همه چیز به خوبی و خوشی در پایان این بازی به پایان برسد. اما ناگهان مرجع خبری ورزش سه که اتفاقا از مراجع خبری معتبر و پر بازدید ورزش کشور نیز محسوب می‌شود، هوس خبرنویسی هالیوودی به سرش می‌زند و چنان از اتفاقات پایان این بازی برای مس می‌نویسد که خانواده‌ی بازیکنان تیم مس نگران سلامت بازیکنان این تیم می‌شوند!!! این خبر حتی با واکنش تند هواداران فهیم تیم مس نیز روبرو می‌شود و آن‌ها در گروه‌های هواداری خود تاکید می‌کنند که برای این بازی در ورزشگاه تهران نبودند اما اگر هم بودند نه تنها اعتراضی به تیم خود نمی‌کردند که بابت بازی بسیار خوب تیم خود، آن‌ها را تشویق می‌کردند چراکه آن‌ها به خوبی متوجه می‌شوند چه زمانی تیم آن‌ها با نهایت تلاش خود کار کرده است. مشخص نیست به چه دلیل و با چه منبعی سایت ورزش سه در گزارش خود از بازی بادران و مس درصدد ایجاد حاشیه برای تیم کرمانی بوده است و به همین راحتی اعتبار خبری خود را زیر سوال می‌برد.
در حالی که تماشاگران مس در این بازی کمتر از پانزده نفر بودند نوشتن این گزارش عجیب و غریب در نوع خود بسیار قابل تامل است که البته جای پیگیری و سوال را برای باشگاه مس باز می‌گذارد. بهرشکل هواداران فهیم باشگاه مس کرمان آگاه باشند که مسائل حاشیه‌ای پیرامون تیم مس کرمان همچنان ادامه دارد.
اتفاق غیر عادی در پایان این بازی تداوم اعتراض بازیکنان مس به داوری ضعیف این مسابقه و تصمیماتش علیه تیم مس کرمان بود که منجر به اخراج بازیکن مس بعد از سوت پایان بازی بود اما هیچ حاشیه‌ای از سوی هواداران مس علیه این تیم به وقوع نپیوسته بود.
ضمن اینکه در پایان این بازی یکی از اعضای کادرفنی تیم فوتبال بادران تصویربردار تلویزیونی برنامه لیگ یک شبکه ورزش را کتک زد. بعد از این ماجرا مسئولان برگزاری مسابقه به این اتفاق زشت و بی‌حرمتی به اهالی رسانه واکنش نشان دادند.
قرار است امروز شنبه، پرونده اتفاقات این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شود تا در مورد خاطیان این پرونده رای صادر شود.
فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *